Yalvaç
Çalışan teyze çok kabaydı, bi dövmediği kaldı
Çok güzel vallah 10 numara
Döneri lezzetli ama biraz pahalı onun dışında turşuyu az koyuyorlar
Hijyen açısından olsun lezzet açısından olsun çok güzel çalışanları da çok güler yüzlü ailecek tercih edebileceğiniz bir yer
Hem hijyen açısından hem lezzet açısından tavsiye edebileceğim biryer
Çok kötüydü
Eve sipariş ettik tadı çok kötüydü kimseye tavsiye etmem
| Dönerci |
| 4.0 / (126 yorum) |