Elazığ Medikal Hospital

Elazığ Medikal Hospital

Alacakaya

Yorumlar
Gözde Cangir
Gözde Cangir 19 saat önce

Dr.Zeynep hocam sayesinde çok güzel bi doğum gerçekleştirdim.Göstermiş olduğu emekler için kendisine çok teşekkür ederim. Hastane ve hemşirelerden de çok memnun kaldım.Zeynep hoca doğuma yakın hastane değişmesinden ötürü kendimce endişem vardı fakat doğumdan sonra hem hemşirelerden hem de hastane çalışanlarının ilgi ve alakaları beni çok memnun etti.Geneş olarak bu sürecimi rahat geçirmem için acil bir sorun olduğu zaman saat fark etmeksizin yazabildim Zeynep hocaya .Hemen dönüş vermesi yönlendirmesi benim için çok kıymetliydi. Kendisine ve hastane ekibine çok teşekkür ederim

sevda karaca
sevda karaca bir gün önce

23.12.2025 tarihinde Kadın Hastalıkları ve Doğum Polikliniğinde gebeliğimin 13.haftasında muayene oldum.Doktorum Emine Karhan Demir için teşekkürlerimi ve memnuniyetimi iletmek istedim.Güler yüzlü ve ilgili karşılandım.Süreç hakkında açık ve detaylı bilgilendirmesinden oldukça hoşnut kaldım.Bundan sonra gönül rahatlığı ile devam edebilirim.10/10.

mesut meriç
mesut meriç 6 gün önce

22.09.2025 tarihinde doğumumuz oldu daha öncesinde fiyatlandırma hakkında bilgi verilmedi sadece 40.000 tl olduğu söylendi ayrıca fiyatlandırma biriminin eğitimsiz ve kalitesiz personellerden oluştuğunu düşünüyorum anlamsız bir şekilde gergin üslupları var doğumdan sonra faturamız geldiğinde talebimiz veya bilgimiz olmadığı halde fotoğraf ve suit oda ücreti yazılmış fakat kaldığımız oda rezaletti suit odayla alakası yoktu mobilyalar yırtık koltuklar pis klozet ve banyoyu kullanmak bile istemedik kahvaltıda petibör bisküvi(2 adet) birkaç zeytin ve domates bir paket ekmek vardı doktorlara bakıp hastaneyi tercih etmeyin pişman olursunuz rezalet bi hastane doğum için kesinlikle tavsiye etmiyorum

Sansar Can
Sansar Can bir hafta önce

Bu hastane de ameliyat olduk yatırdılar bir hafta yatakları bozuk odaların camları bozuk kırık televizyon çalışmıyor bakım sıfır

Aysenur Yuksel
Aysenur Yuksel bir hafta önce

Hiç memnun kalmadım sağlık değil para odaklı hizmet veren bir kuruluş

Süleyman Geçit
Süleyman Geçit bir hafta önce

Berbat bir hastane çalışanlar asık suratlı hastanın yüzüne bile bakmıyorlar hastane yönetimine sesleniyorum işe ihtiyacı olan insanları çalıştırın

Samet
Samet bir hafta önce

Özellikle Abdullah hocam ve Orhan hocam a çok teşekkür ediyorum. Kayınvalidem evre 4 kanser hastasıydı Abdullah Böyük hocamın şifalı elleri sayesinde sağlığna kavuştu. Orhan Doğdu hocam da gayet başarılı bir anjiyo ile tıkalı damarına açarak stent taktı. Ama hastaneye gelecek olursak 2.kat için bahsediyorum gerçekten çok pis hatta leş gibi. Temizlik ve hijyen konusunda gerçekten rezalet. Kliması sürekli yüksek ses yapıyordu ve sabaha kadar resmen bize bu ses işkence etti.(208 nolu oda). Açıkçası bu kadar kaliteli ve alanında bir numara doktorlarımız olmasa gidilecek bir yer değil.

Enes Y
Enes Y bir ay önce

3 Gün aynı şikayetler üzerine üst üste gidip hiç bir sonuç elde edemedik..Hekim diye çalıştırdığı kişilerin meslek etiği ve Hipokrat ile uzaktan yakından alakası yok.. Hastane yönetiminin denetim ve incelemeler de bulunması gerekli.. O Vizyonda görüldüğü gibi bu yönetimde yok. Yazık paranızı , en önemlisi vaktinizi çöp etmeyin..

Ahmet Kadak
Ahmet Kadak bir ay önce

Her yönüyle çok iyi bir hastane. Doktorundan temizlik personeline kadar hepsine çok teşekkür ederim.

Serdar ÜNAL
Serdar ÜNAL bir ay önce

Geçirdiğim rahatsızlık sebebi ile beni sağlığıma kavuşturan Sn Prof Dr Abdullah BÖYÜK ve Sn Opr Dr Barış GÜLTÜRK ve ekiplerine çok teşekkür ederim. İyi ki varlar.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.