Ağın
Dayak yiyecekmiş gibi bı his veriyor garsonlar yemek güzel değil pahalı gitmeyin
Paket aldım yedim ama maalesef çok kötüydü. İçinden bilmediğim şeyler çıktı. Yarıda bırakmak zorunda kaldım. Asla önünden bile geçmeyin.
Bir gidenin bir daha tercih etmeyeceği bir mekan.Döneri çok güzel değildi.Köz biber istedik dürümün içine; düşünsenize dönercide köz biber yoktu.Mekanda sadece iki kişi olmamıza rağmen iki dürümden birini yanlış yapmışlardı.Soğan olmasın dedik soğan koymuşlardı.Dürümlerimiz aynı anda gelmedi.Ve iki dürüm yedik 1.5 ve 1 olarak 870 tl hesap geldi.Anormal fiyatlandırma ve tutulacak hiçbir yanı yok.Çok da dayanmaz gibi bu işletme.Yine de kolay gelsin.
Etin biraz daha sulu ve tuzlu olması lazım tabi bu benim tercihim
| 0546 474 00 23 |
| Dönerci |
| 3.3 / (116 yorum) |