Elazığ Fethi Sekin Şehir Hastanesi

Elazığ Fethi Sekin Şehir Hastanesi

Ağın

Yorumlar
AHMAD ELHAYYAVI
AHMAD ELHAYYAVI 18 dakika önce
F Ş
F Ş bir gün önce

Öğleden sonra 3 saatir sonuç bekliyoruz bi türlü çıkmadı

Lütfü Karasu
Lütfü Karasu 2 gün önce
Ahmet Murat Özcan
Ahmet Murat Özcan 3 gün önce

Annem düştüğü için sol kaşı şişti ve morardı. Acil travmadan giriş yaptık. Doktor muydu asistan mıydı tam bilmiyorum; "tomografi çekin gelin" dedi. 1 buçuk saat tomografinin çekilmesini bekledik çünkü koskoca hastanenin acilinde 1 tane tomografi var. Azrail'e söyledik 1 buçuk saat gelme diye. Sonra Allah'tan Azrail gelmedi de tomografimizi çekebildik ve tekrar acil travmaya geldik ve doktora/asistana sorduk; "bir şey var mı?" "ne yapalım?" diye. Doktor ya da asistan yerinden kalkmadan, hastanın yanına bile gelmeden, hastayı muayene etmeden sadece oturduğu yerden "tamam gidebilirsiniz. hiç bir şeyi yok" dedi ve bizi geri gönderdi. Dedik nereye gidelim? Dedi kantinde oturun. TIBBIN GELDİĞİ SON NOKTA! TÜRKİYE'DE SAĞLIK TURİZM'İN İÇLER ACISI TABLOSU! Bir hasta yere düşüyor, yaralanıyor, kaşı şişiyor, iç kanama yapıyor, hastaneye geliyor ve hiç bir müdahale yapılmadan geri gönderiliyor. İşte Şehir Hastanesi'nin hastalara verdiği sağlık hizmetinin kalitesi. Fazla söze gerek yok. Son sözü kadr-i şinasi milletimize bırakıyorum.

Zeynep Gunes
Zeynep Gunes 5 gün önce

Ananemin patoloji sonuçları için santraldeki arkadaşlar habire patolojiye aktarıyor elli defa onlara diyorum ki siz aktarırken aramaya uygun değildir uyarısı verip kapanıyor,başka nasıl halladebilirim. bekleyin deyip yine aynısını yaşatıyorlar dejavu yaşaya yaşaya bi hal ettiler . Anlama kıtlığı mı var anlamadım 94 yaşındaki kadını hastaneye sonuçlar çıkmışsa getireyim dedim sabah sabah deli ettiler

İrem Dündar
İrem Dündar bir hafta önce

Şehir dışından geliyorum,ziyaret amaçlı. Geçen yıl geldiğimde bi kaza geçirdim sabah saatlerinde acile gittim, bileğim şişmişti ve kesilmişti orda sözde doktor bi bayan vardı şiş olan bileğime bastı bişey yok diyip tetanoz aşısı vurulup çıktım. Sonrasında bileğimden baş parmağıma kadar uyuşukluk devam etti. Ve geç kalınmış bir tedavi oldu. Siz bir doktor olarak hastanın canını düşünmek zorundasınız sizide bir ana doğurdu, torpille geçtiğiniz yerlerde hakkını verin bari, yoksa apaçık belli dağdan indiğiniz. Bu sene geldiğimde yemek yerken dişim kırıldı ve mecbur gitmek zorunda kaldım dilimi kesiyordu. Kurbanlık koyun gibi yattım sedyeye, doktor karşısında kadın olduğunu unuttu onuda geçtim bi insan olduğunuda unuttu. Biraz daha o sedyede yatsaydım çenemden olucaktım. 3. Günden yazıyorum iltihaplı, ağrılı geçti. Canınızı seviyorsanız düzgün bi hastaneye yada özele gidin. Ben hata yaptım siz yapmayın,o kadar şikayet var ama ciddiye alan yok. Yazık!!

Gezen rehber
Gezen rehber bir ay önce
Erhan Demirtaş
Erhan Demirtaş bir ay önce

Üroloji doçent dr. Erdoğan ağlamış yerine ukala dr denilmesi daha doğru olur saçma sapan teşhis yüzünden neredeyse idrar yollarından ameliyat edecekti Allahtan 3 gün sonra tahlil sonucu çıktığında başka doktor yerindeydi bu doktorda muayene olmayın ona doçent mertebesine laik gören kurum ve kuruluşlar kendisi gibi iradesiz kişilerdir.

Ozzie Kosova
Ozzie Kosova bir ay önce

Radyoloji tomografi bölümünde adamını bulanı erkenden alıp diğer hastaları ileri zamana erteliyorlar çalışanlardan birisi özellikle sakız çiğneyen insanda bir ego var sanki hastane müdürü

Beyhan Kaya
Beyhan Kaya bir ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.