Niksar
yemegimiz gelmedi yaklasik 1 saat bekledik rezalet hizmet
Dönerimin sarılı olduğu kağıdın içinden dönerimle birlikte kılda çıktı daha asla söylemem ya
Öğrenciyiz ve ayranımızı getirmediler açız üç kere demiştik
Cok iyi
Sananırım kuryeler Erbaa dan geliyo 12.30 verdiğim sipariş 13 20 de geldi dürüm soğuktu
3 gündür midem bulanıyor sakın almayın
????????????
Yemek 2 saatte geldi soğuktu
gelin yiyin
mük
Kklar yemin ederim çok gözel
lezzet olarak harika ama diğer dönerciler gibi internetten sipariş edemiyoruz Trendyol Migros yemek vs bu konuya el atılması gerektiğini düşünüyorum
Mükemmel
Müşteri ile iletişimleri çok kötü
| (0356) 527 64 09 |
| Dönerci |
| 2.9 / (29 yorum) |