Ekmek Teknesi Restoran

Ekmek Teknesi Restoran

Akçakent

Yorumlar
Azra
Azra bir hafta önce

Çok geç geldi ayrıca özellikle soğansız dememe rağmen soğan koymuşlar parasını hakketmiyor

Alperen Uçuk
Alperen Uçuk bir hafta önce

Tavuk çok kuruydu turşular ekşimiş lezzet berbat hizmet çok kötü ben tavuğu yediğimde içinden kemik çıktı ve dişim kırıldı kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum paranızı boşa harcamayın kesinlikle değmez, ekmekte kuruydu ayriyeten

Yavuzhan Mustafa Öneren
Yavuzhan Mustafa Öneren bir hafta önce

Tavuk dönerin içinden kemik çıkıyor hatta arkadaşlarımızdan birinin dişi kırıldı bu sebepten ötürü,turşu bayat ve ekşimişti,tavuk bayat ve kuruydu sipariş verdiğimizde üç ayran söylemiştik ikisi patlak geldi hizmet çok kötü lezzet berbat kesinlikle tavsiye etmiyorum

Emir Semir
Emir Semir bir hafta önce

Bir işletme ne kadar rezil olabilir adlı olayo yaşadık resmen Dürümlerin içinde tavuk aradık Bulduklarımızda kıkırdaklıydı Şehir dışından gelip karşılaştığımız bu rezillikten dolayı işletme sahibini kınıyorum İçeride anlamsız gürültü müzik son ses Düğün salonu mu lokanta mı belli değil Bedava verilse bile yenilmeyecek bir yer

Meto Met
Meto Met 3 hafta önce

Ben de bir döner ustası olarak yorumu yapıyorum dün gece yemek söyledim döner O kadar kalın kesilmiş ki tavuk resmen pişmemiş gibi gerçek bir döner ustası tavuğu o kadar kalın kesmez zaten ve özellikle nota şunu belirttim döner fazla pişmiş olsun dedim bunu yazmama rağmen döner pişmemiş ve o kadar kötü bir tadı vardı ki yiyemedim

Drone Deploy
Drone Deploy 3 hafta önce

Dönerleri konusunda yorum yapmayacağım maalesef. Eşim arkadaşıyla kalkıp kasaya gittiğinde "keşke kart verseydiniz isminizi öğrenecektim" diyor kasadaki kişi. O da yüzüğünü gösterip evliyim diyip geçiştiriyor haliyle. Ben de durumu bana anlatınca kendilerini uyarması için gittim. Ancak işletmeci bu durumu hiç sorgulamadan "mümkün değil" diyip kestirip attı. Bu durumda beni yalancılıkla suçluyor haliyle. Ben de kendisine "kameralardan bakıp teyit edebilirsiniz" dediğimde "olmaz bizde öyle şeyler" dedi ve kestirip attı. Bir özür bile dilemekten aciz kromagnon kılıklı tiplerden döner yemek isterseniz buyurun gidin. Eşinize kızınıza da lütfen dikkat edin. Bunlarda sapıklık şirket politikası olabilir.. (Bu arada Terme şubesi için yazmak isstemiştim aslında ama orayı haritaya eklememişler. Sanırım yorumlardan korkuyorlar.)

Gmz
Gmz 4 hafta önce

Çok pahalı ama lezzetliydi. Isıtıcıyi köklediler çok sıcaktı ayranım ısındı. Adana ve Urfa yedik ikisi de güzeldi. Mezeleri de iyiydi. Masadaki kırıntıları temizlememisler.

İLYAS ATA
İLYAS ATA bir ay önce

Yemek lezzeti güzel. Mekan ve donanımın geliştirilmeye ihtiyacı var.

BURCU BENLİ
BURCU BENLİ bir ay önce

ekmek teknesinden eve sipariş verdiğimizde yanık yerlerini koyuyorlar cogu kez yaşadık bu durumu gidip yediğimiz de herseyiyle güzel ama siparişlerde özensiz davraniyolar sanki

Ceylan Kılıcaslan
Ceylan Kılıcaslan bir ay önce

Dönerleri lezzetli

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.