19 Mayıs
Çok güzeldi çok fiyatına göre aşırı fazla çok doyduk yiyemedik tadı efsane usta çok samimi çok iyiydi
Yemekleri mükemmel
İki tane dürüm sipariş ettik bi tane getirdiler geldiğinde buz gibiydi dükkanı aradık bi tane bayan açtı çok kabaydı ondan sonra eksik olan dürümü bi daha sipariş ettik oda geldi aynı şekilde buz gibiydi
Çok kötüydü konuşan bayan bağırıyordu bir de bir de siparişimizde Bir tane eksik getirdiler çok şikayetçiyiz
Sipariş verdikten 1 saat sonra siparişimiz anca geldi çok gecikti ve yemek soğuktu. 3 kişi sipariş vermiştik 1 tane pipet göndermişler dönüşümlü kullanalim diye düşünmüşler sanırım.
19 mayısın en lezzetli dönerleri arasında kısa zamanda yerini alan ego döner'e teşekkür ediyorum, döneri gayet lezzetli ; ve sarımsaklı mayonezini şiddetle tavsiye ediyorum
| (0362) 511 49 24 |
| Dönerci |
| 4.6 / (57 yorum) |