Nizip
Donerı Ve Ayranı Cok Guzel Bırde Yancı Olursa Cok Daha Iyı Olur
Tadı fena değildi ama Döneri soğuktu ve teslimatı gecikti döner soğuk olması hiç iyi değil
Telefonla sipariş verdik özellikle belirtmemiz halinde sıcak gelmesi için ama resmen buz gibi geldi içi donmuştu galiba arayayıp tekrardan söyledik telefondaki kişi cevap bile vermedi Aldıkları parayı kesinlikle hak etmiyorlar.
Dönerin Lezzeti Çok İyi Ama Porsiyoblar Biraz Büyük olsa daha iyi olurdu Ama yinede öneriyorum ????
Post ciyazını istemişdim post ciyazını getirmemişler
| (0342) 517 44 40 |
| www.efsosdoner.com |
| Dönerci |
| 3.2 / (98 yorum) |