Tuzla
Trendyol goo üzerinden sipariş verdim siparişim yanlış teslim edildi restoranı aradım iptal talebinde bulunmam gerektiği söylendi durumu açıklayarak görseller ile iade talebinde bulundu m (talebim sadece aradaki farkın geri ödenmesiydi) ve bu gerçekleştirilmedi benim için kötü bir deneyim oldu artık telefonlarıma da cevap verilmiyor gerçekten çok üzücü almadığım bir ürünün parasını ödemiş oldum bu yorumu yapmamak için çok direndim ancak Trendyol bir çözüm yolu bulamadı efendi döner'de telefonlarını açmıyor sipariş verirken bunu göz önünde bulundurmanızı rica ederim
Puana kanmayın. Et kuru, yanmış ve lezzetsizdi. Hazım sorunlarına sebep oldu bende. Şipariş yanlış geldi. Ücret yanlış alındı. Ve içerde sürekli sigara içen ve müşteri olmayan bir grup vardı. İçerisi sigara kokuyor ve havasızdı.
Et gayet güzel pişmiş ayrıca sosu da ayrı bir lezzet katmış tavsiye ederim
Çalışanları çok tatlı. Et döner yedik ve yediğim en güzel dönerlerden diyebilirim. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
Çok güzel ve lezetli iskender yaprak döner
Iskenderini denemek icin gittik. Beklentilerin cok cok ustunde cikti. Ayrica mekan sahipleri ismi gibi efendi ve kaliteli esnaf. Herkese siddetle tavsiye ederiz. Fiyatlar da abartili degil her butceye uygun.
Servis et döner ve et iskender yedik. Dönerini sert kuru ve lezzetsiz buldum ve açıkcası kötüydü. Fiyat politikası normal ama benim yediğim lezzetle fiyat kesinlikle uyuşmadı. Yorumlar çok pozitif hep belki bana böyle denk geldi bilmiyorum ama tekrar böyle bir para verip aynı lezzetle karşılaşma riskini almam. Mekana gelirsek küçük açık plan ferah bir yer fakat masalar kahveci masası gibi çok küçük servis doğru düzgün sığmıyor mekan küçük olsa da masaların biraz daha büyük olması gerekirdi. Hizmet standarttı.
Şu an kadar yediğim en mükemmel ve lezzetli döner teprik ederim sizi efendi döner restoran çiyi ????????????????????????
ممتاز جدا … انصح اخواننا السياح بزيارته والاستمتاع بالموقع المميز ! ابصراحة طعم ونظافه واسعار زينه
Hayatımda yediğim en iyi döner, kesinlikle denemelisiniz. Çalışanların tavrı ve verilen hizmet de ayrıca çok iyi, düzenli olarak gittiğim nadir yerlerden.
Tuzla’da yemiş olduğum en güzel döner. Hizmeti ve çalışanları çok iyi
Döner istedik Lokum Verdiler :))) Temiz ve Lezzetli Bir işletme
Döneri ve hizmeti çok iyiydi ve güler yüzle karşılandık teşekkür efendi döner
Mukemmel guleryuz muhtesem kalite ellerinize saglik son donemde yedigim en lezzetli donerdi.
Mükemmel Döneri mükemmel hizmeti ile uğrak mekanlarımza yeni bir yer ekledik. Çok teşekkür ederiz.
Muhteşem bir yer, döneri yaprak döner, ailenizle beraber gidebileceğiniz muhteşem bir yer, hem de hesaplar uygun
Gayet başarılı bir mekan işini profesyonellik le yapıyorlar tavsiyemdir.
Kesinlikle eksik olan buydu. Döneri mükemmel. Güler yüzlü hizmet. Uygun fiyatlar. Teşekkür ediyorum. Uğrak mekanımız bundan sonra
| 0535 777 77 70 |
| Dönerci |
| 4.6 / (31 yorum) |