Düziçi
Hayatım boyunca gittiğim en kötü hastane acilden giriş yaptım çalışanlar daha hasta girişi bile zorla yapıyor acilin içindeki baş hemşire yanına iki hemşire almış muane alanında çay keyfi sohbet oh ne güzel dünya insanlara yardımcı olcak larına pişmiş kelle gibi insanlara davranıyorlar bende randevuyu iptal ettirerek başka bir şehirdeki hastane ye gittim sağlık bakanlığı denetimi şart
Diş randevusu alıyorum daha önce yaptırdığınız doktordan alın diyor saçma sapan işler ne biçim insanlar bunlar ya daha önce aldığımla ne alakası var biri başka biri başka gerçekten kimse hakkıyla para kazanamıyor. Ne kadar üşengeç insanlar yazacak çok şey var
Eski
5 kuruş etmez bi hastane bilgi 0 tedavi 0 imkan doktorların bilgi becerisi sıfırın altında sıfır
Ortopedi biraz çeki düzen istiyor hele de kendini doktordan üstün gören yazıcılar
| (0328) 816 17 40 |
| duzicidh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.9 / (47 yorum) |