Düzce Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Merkezi

Düzce Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Merkezi

Merkez

Yorumlar
Bengi Yönet
Bengi Yönet 2 saat önce

hayatımda böyle pis bakımsız rezil bir hastane görmdim. hadi dışarısı inşaat toz toprak. ama acili.. koridorları tuvaletleri.. hasta odaları eski ve aşırı pis. duvarlarda yerlerde lekeler, açılır kapanır kapı üzeri karış karış toz. eşyalar bakımsız. bu kadar olmaz yani. normalde 0 yıldız verirdim ama 2 yıldızı acildeki sıkılmadan dinleyen yardımcı olan güzelce açıklama yapan genç doktorlara veriyorum, ilginiz için teşekkür ederiz.

Eda başak
Eda başak 6 gün önce

14.12.2025 tarihinde talihsiz bi olaydan dolayı hastanede yatmaktayız bi hastamın sağ ayak bileği şiş bi vaziyette diğer hastamında çoklu kırıkları var şüphesiyle tam 6 7 saat bekletildi bu arada ikisi de bir kaç kez tomografi ve röntgene götürülüp getirildi hastalarımız hakkında bilgi almakta zorluklar yaşadık saatlerce bekledik ve doğru düzgün bir bilgi verilmedi. 6 7 saat sonunda servise çıkmaları uygun görüldü (boş yatak bekliyorduk çünkü servise çıkarmak için de personel bekledik ) servise geldiğimizde bazı hemşirelerin tavırları çok kaba ve kötüydü hastamız hakkında bilgi almak istiyoruz doğal olarak Tersliyorlar ya da geçiştiriyorlar bunları dışında hastanede malzeme eksikliği çok yastık çarşaf küçük abdest için kullandıkları ördek yani istemeye korkar olduk resmen bazı hemşireler çok tersliyor kendiniz alın felan gibi şeyler söylüyorlar bi eksiğinizi bildirdiğimizde 2 3 saat sonra geliyo biraz ters tepki verdiğimizde “evinizden getirin” diyolar. Yemek saatlerinde hastamız yemek yemek istemiyor bazen servisi yapanlar tersler bi üslupla “ben bırakıyorum ister yesin ister yemesin beni ilgilendirmez” diyorlar hastanemiz gerçekten çok yetersiz hemşilerin tavırları bir yana onlarda insan uykusuzlar empati yapabiliyoruz ama genede böyle bi tavır sergilememeleri gerek tüm çalışan personelleri de dahil bunu sadece hemşireleri değil bizde refakatçi olarak ev konforunda değiliz sonuçta ama hastanenin hastalara karşı eksiklerini tedarik etmekte gerçekten yetersiz Saygılar.

Ümit GÜREL
Ümit GÜREL bir hafta önce

Yakın zamanda kanser geçirdim. Hayatımda ilk defa kendim için hastane deneyimi yaşadım. Hergün sabah gidip öğleden sonra çıktığım tedavi sürecinde herşey çok iyiydi. Ortam sterildi. Her sorun yaşadığımızda anında mudahele güven veriyordu. Tecrübeli hemşilerler sayesinde hiçbir şeyden korkum olmadı. Evimdeymiş gibi hissettim. Hastanede genel olarak sadece asansör eksikliği var. Bunu umarım düzeltirler

080808gececi
080808gececi 2 hafta önce

Allah düşürmesin buraya geleceğinize üfürükçüye gidin daha hızlı iyileşirsiniz

Yildiray Uysal
Yildiray Uysal bir ay önce

Şehrin yoğun kalabalığından uzak, hemen girişte güzel bir lokasyonda. Otopark için çok geniş bir alana sahip ve abartılı bulduğum bir de camisi var.

Zeki Metin
Zeki Metin bir ay önce
Aydin Bakir
Aydin Bakir bir ay önce

Hastaneye bir yakinimizi yatirdik hastane sanki bir ișat alani her taraf pislik içinde Burada sağlikli insanlar bile hastalanir Yemek desen hak getire son kullanma tarihi geçmiṣ ekmek te veriyorlar

Yasar Erdem
Yasar Erdem bir ay önce
Abdurrahman Yigit
Abdurrahman Yigit bir ay önce
Hasan Hüseyin Akçay
Hasan Hüseyin Akçay bir ay önce

Koydukları teşhis yanlış kırık dedikleri yer kırık bile çıkmadı ameliyat dedikleri yerde kırık yok ilgi alaka 0 doktor gelip bı hastasının yüzüne bile bakmadı sakın güvenipte bişey yaptırmayın

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.