Dürüm molası

Dürüm molası

Şişli

Yorumlar
Yusuf Turgut
Yusuf Turgut bir hafta önce

Böyle bir tat tatmadım daha önce on numara

Zeynep
Zeynep 2 hafta önce

Bu civarda fiyat ve performans olarak çok iyiler ellerinize sağlık :)

Emirhan Atabey
Emirhan Atabey 2 hafta önce
Raxmatullo Abdullaev
Raxmatullo Abdullaev 2 hafta önce

Отличный донер готовят

Anastasia U
Anastasia U 2 hafta önce

One of the best Hatay Dürüm.

CST TV
CST TV 3 hafta önce

Kadirin aq.

Tunahan Demir
Tunahan Demir bir ay önce
Erkan akçay
Erkan akçay bir ay önce
Merve Temel
Merve Temel bir ay önce
Jana
Jana bir ay önce
Tugçe Şentosun
Tugçe Şentosun bir ay önce

Yediğimden beri midem bulanıyor endişeliyim onun dışında Sosu çok kötüydü lavaşı tatsız yavandı. İçinde patates turşu yazan hatay soslu dürümün içinde 1 tane yuvarlak turşu ve 3 tane patates vardı…. Ayran soğuk bile değildi.

Aybüke Çillioğlu
Aybüke Çillioğlu bir ay önce

Mümkünse sipariş vermemeniz gereken bir restoran, teslimat süresini 20-30 dk gösterip 50 dk boyunca hazırlanıyorda bekletiyorlar. Üstüne bu yalanlarının yanında 50 dakikanın sonunda siparişinizi uyduruk bir nedenle iptal ediyorlar. Güzel yorumlara aldanıp söylerseniz büyük ihtimalle 25-30 dkda beklediğiniz siparişinizi bir saatin sonunda telefonunuzdaki iptal sms’iyle geri dönüş alabilirsiniz.

Gamze Turan
Gamze Turan 2 ay önce

Dürümün içinden zımba teli çıktı. Bunu ilettiğim zaman da asla kabul etmediler. Bana verilen cevapsa fişte kullanılan olduğu . Sanki bilerek teli koyucam içine???? . Farketmeyip yutsam olabilecekleri düşünemiyorum bile????

Lona Hoseini
Lona Hoseini 2 ay önce

Thank very goof

Yasin Karakaya
Yasin Karakaya 2 ay önce
Sedat Sargın
Sedat Sargın 2 ay önce
Mhb1513 Hb
Mhb1513 Hb 3 ay önce
Yusuf Yiğit
Yusuf Yiğit 3 ay önce

Yedim en iyi dönerdi elinize sağlık

Mehmet Akay
Mehmet Akay 3 ay önce

bölge de son derece lezetli dürümler yapıyorlar her dürüm kaçışımım da dürüm malası demek gerçekten en lezetli odak yeri.

Bilmiyorum123 Bilmem
Bilmiyorum123 Bilmem 3 ay önce

Dürümler çok güzeldi kasiyerdeki ablada çok iyiydi çok tatlıydı dürümleri yedikten sonra patates istedik kasiyerdeki abla fazladan verdi Allah razı olsun çok beğendik 3 kız öğrenci olarak geldik fiyat olarakta çok uygun tavsiye ederizzzz

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.