Kaynaşlı
ناس رائعين . وغرف سعرها مناسب . شكرا على حسن تعاملكم. والافطار يبدأ الساعة ٨ . من الكويت .
Mekan 10/10 Temizlik 10/10 Lahmacun 10/10 Fiyat 9/10 Salata 5/10 İkram 10/10
Malesef üzülerek tek yıldız veriyorum oda personelin yaklaşımı iyi ve samimiydi.oysaki yakın arkadaşlarımın özelikle lahmacun tavsiyesi için hususi geldim fakat vasatında altında bir lahmacun ile karşılaştım.pide deneyelim dedim oda bir fiyaskoydu nitekim bir lezzet yada keşfedilecek bir durum söz konusu değil.
Yol kenarı tesislerin aksine fiyatlar uygun, yemekler kaliteli ve lezzetli. Özellikle lahmacun ve pidelerini denemenizi tavsiye ederim.
Düzgün yakıt ilgili ve güler yüzlü personel temiz tuvaletler ve market
| Dinlenme Tesisi |
| 4.2 / (23 yorum) |