Silifke
10 numara yer doneri sıcak ve taze fiyatıda gayet uygun
Hiç iyi değil tavuk değil marul dürüm. Öneriyorum. Bu parayı haketmez
Gercekten çok kötü kasadaki kisileride hiç sevmedim döner olarak sanki hiç döner yiyormuş gibi değilde sosuz tuzsuz ekmek arası ince tavuk yiyormusum gibi. Gercekten çok pişman oldum aldığıma asla parasını hak etmedigini düşünüyorum. Tek artısı yanında verilen sos. Evde yapsam çok daha güzel olur böyle döner mi olur
Dükkana girdiğimizde içerisinin çok boş olduğunu fark ettik. Et döner bitti dendi sonra somun tavuk döner yemeye karar verdik somunda yok dediler. Sonra dürüm yemeye karar verdik içi boldu ama tavuğun tadı garipti. Sadece 1 eleman çalışıyordu. Açıkçası gitmenizi tavsiye etmiyorum.
ekmeği döner eti çok güzel tesadüf girdik yolumuzun üzerindeydi menmun kaldık
Döner sıcak degıldı içecek olarak kola ıctım ne asıdı vardı ne soğuktu yedıgım dönerde ne tavuk tadı vardı ne sos tadı sadece marul tadı vardı yedıgıme pısman oldum yorumlara aldanmayın bende yorumlardan bakıp geldım ama hayal kırıklıgı hemen arka sokakta başka bır marka daha vardı oraya gıdecektım yorumlar çok ıyı oldugu ıcın gıttım. Tavsıye etmem.
Tavuk dönerleri lezzetli ve sıcaktı. İçerisi klimalıydı. Hizmetten memnun kaldık. Teşekkür ederiz.
Çok güzeldi
Cok kötü kısaca
yemekler 10 numero icerisi biraz havasizdi sadece
Çok güzel bir dönerdi elinize sağlık çalışanlar ilgili ve güler yüzlüydü emeğinize sağlık
silifkede yiyebileceğim en iyi dönerlerden biriydi sunum ve lezzet harikaydı
Yemekler çok erken geldi ve sıcacıktı çalışanları çok güler yüzlüydü çok memnun kaldık herkese tavsiye ederiz
Gayet temiz ve yemek konusunda tercih edilecek güzel bir işletme.
| (0324) 714 20 10 |
| Dönerci |
| 3.9 / (112 yorum) |