Göynük
Bilindik bir uygulama üzerinden tavuk dürüm sipariş verdim yorumlara falan da bakmadım bu arada. Döner gerçekten lezzetliydi. Hele sarmısaklı mayonez efsaneydi. Hatay usulü yapıyorlar ben dönerde sos sevmediğim için istemedim. Belkide o yüzden sarmısaklı mayonezin tadını tam alabildim. Şipariş eksik gelmişti ama kurye arkadaş hemen yardımcı oldu. Tavsiye ederim.
Eğer işinizi cidden yapıyorsanız değer önem veriyorsanız yemekleriniz çok güzel ve temiz olur bir kere somunuzu deniyelim dedik ekmek bayat yanık zaten et hiç yoktu lavaş istedik direkt çöpe attık kediye bile vermek istemedik çok pişirmisten dolayı yanık olmuştu patates sostan dolayı et yoktu ilk ve son hiç önermiyorum
Bugün arkadaşımla sipariş ettik ama yediğim en kötü tavuk dönerlerden biriydi . Midem bulanıyor açlıktan yedik ama tavuk kokuyordu . Garip tuhaf bi tadı vardı tavsiye etmiyorum
Antalya’da 2 yıldır yaşıyorum ve bu kadar iyi bir döner servisi görmedim tadı çok güzel fiyat uygun ve mükemmel her döner yiyeceğim zaman sipariş ediyorum ve asla şaşırtmıyor eti yumuşacık inanılmaz şekilde tavsiye ederim
Zehirlendim. Hiç tavsiye etmiyorum. Ne eti olduğu belli değil. Tadı çok kötü. 2 gündür midem mahvoldu. Kesinlikle ve kesinlikle önermiyorum.
dort kann man gut und lecker Essen
eğer 120tl ye şu kadar patates göndermek vicdanınıza sığdıysa eyvallah
| (0242) 815 25 27 |
| Dönerci |
| 3.7 / (138 yorum) |