DÜNYA DÖNER DATÇA

DÜNYA DÖNER DATÇA

Datça

Yorumlar
Yagmur Sönmez
Yagmur Sönmez bir ay önce

Cok

Aslı Bayrak
Aslı Bayrak bir ay önce

İskender siparişi verdim fakat aşırı derece baharat koktuğu için yarısını zar zor yiyebildim kalanı çöpe armak zorunda kaldım. Et tadını almak mümkün değildi. Bir ete bu kadar baharat katılıyorsa etten şüphe ederim.

PeKoLeYTe
PeKoLeYTe bir ay önce
Mikail Soylu
Mikail Soylu 2 ay önce

Döner demeye bin şahit lazım çok kötü kokuyor tadı desen rezalet verdiğiniz paraya yazık 3 ısırık aldım mide bulantısından duramıyorum asla yememeniz gereken bi yer dönerden soğudum acımdan ölsem yemem birdaha bu işletmeden.

FURKAN ÖZOĞLU
FURKAN ÖZOĞLU 2 ay önce

27 aralık cuma günü arkadaşımla beraber gittiğimde tavuk İskender söyledik döner ustasının tavukları çiğ çiğ kestiğini gördüm Yarı pişmiş yarı çiğ geldi önüme pek beğenmedim sosu lezzetsizdi Dışarısı soğuk diye içerde yedik içeriside soğuktu

Oktay Sonmez
Oktay Sonmez 3 ay önce düzenlendi

Yemekler çok iyi bayildim kesinlikle tavsiye ediyorum gelmelisiniz fiyatlar çok uygun

Hatice
Hatice 3 ay önce düzenlendi
Barış Yiğit
Barış Yiğit 3 ay önce
Ozan KEKÜÇ
Ozan KEKÜÇ 5 ay önce

Kötü diyemem ama çok yoğun bir kekik aroması var. Kekik diğer tüm tatları bastırmış. Ekstra aldığımız patateste dondurma kanında küçüktü. Beklentiniz yoksa doymak için yiyebilirsiniz.

kübra ayyıldız
kübra ayyıldız 6 ay önce

Zeytin ağaçlarının altında hem ferah hem temiz aile yeri çok da lezzetli ge doyurucu Hatay usulü döneri tavsiye ederim patatesi de çıtır güzeldi

Derya Çevikalp
Derya Çevikalp 6 ay önce

Ellerinize kollariniza sağlık çok güzeldi bî Hatay a gittim geldim sıcak ve hızlı idi 170 zurna çok beğendik Hatay salçası olsamıydı içinde diyede düşündüm daha da güzel lezzet açısından

widagger
widagger 6 ay önce

Aç olduğumuzda ve haftasonu olmasından mütevellit mecburi bi şekilde burda yemeye karar verdik keşke aç kalsaymışız daha iyi çünkü işletmenin et döner ve tavuk döneri oldukça kötü ailecek yedik ve kimse yemeğini bitiremedi sosun tadı o kadar kötü ve mide bulandırıcı ki sos değil resmen bulamaç sosu bolca koyuyorlar ki etin kötülüğünü anlamayın diye gerçekten aç kalım daha iyi tavsiye edilmez kesinlikle

Volkan Pehlivan
Volkan Pehlivan 6 ay önce

Fiyatlar uygun. Çalışan arkadaşlar yardım sever ve ilgili.

Nail Marabaoğlu
Nail Marabaoğlu 6 ay önce

İzliyelim diye telefondan milli maçı bile açtılar on numaraydı herşey

Cemal Daşkın
Cemal Daşkın 6 ay önce
gun oksay
gun oksay 6 ay önce

Dışardan baksan fast food gibi işliyor ama lezzeti beklenmedik derecede iyi. Oturma yerleri filan güzel ağaç altı bile var. Zaten ara, trafiği olmayan bir yerde. Birde kalabalığa rağmen çok hızlı çalışıp hızlıca yemek geldi şaşırtıcı.

Ugur Ozdemir
Ugur Ozdemir 6 ay önce

Datça geldıgım zamandan beri bu formadan yıyorum gerçekten çok güzel

Philipp 85
Philipp 85 6 ay önce

Perfect taste, perfect price, perfect service. We come here three times a week throughout the summer.

erdinç Kurt
erdinç Kurt 6 ay önce
cennet çetin
cennet çetin 6 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.