Gazipaşa
Yol ustu gecerken acikip internetten bulup ugradim acikcasi cok begenmedik tavsiye etmiyorum
Tavsiye etmiyorum.
Yemekler çok tatsız yani köfte ekmek yedik bozuk sandık bitrimeden koyduk üstelik flyatı da çok pahalı
Açıkçası yorumları okuyunca tereddüt ettim ve önyargılı gittim ama şunu söylemeliyim ki dürüm sıcacıktı ve kesinlikle çok lezzetliydi özellikle sosun oranı ve kıvamı çok iyiydi sanırım ustası değişmiş kesinlikle denenmeli
Şuana kadar ki yediğim en güzel dönerlerden Ekrem Coşkun dan alındıktan sonra Dünya döner olarak hizmete başlamış ve zamanla daha güzel hijyenik hep böyle güzel temiz ve titiz olması dilegiyle
Herşey için teşekkürler herşey çok lezzetliydi elinize sağlık
Sıcacık servis ve efsane sosu ile mükemmel teşekkürler
| 0552 200 67 77 |
| Dönerci |
| 3.4 / (73 yorum) |