Aslanapa
Çok kötü döner yüzde yüz ihtimale dünden kalma Orkun ışıtmak abi mutluaka gelmen lazım 1 kere gitim kıl çıktı garsona söyledim küfür eti ve zaten yemekte 50 dakikada mı ne geldi dönerin içinde deri mı ararsın kıkırdak her şey var akşamına karnım ağrıdı ALLAH tan zehirlenmemisim hizmet sıfır atmosver sıfır garson sıfır Orkun abi mutlaka gelmen gerekkiyo gelmiskende abim buluslım mı fanınım abi yorumuma cevap ver ordan insta:bekir_sonmsz54
Kesinlikle rezalet, domatessiz dürüm söyledim ancak geldi ve domatesli geldi, hadi bunu geçtim geldiğinde içinden kıl çıktı ve garsona değiştirmesini söyledim, ve ters ters baktı, masaların üstünde biber turşusu vardı ama çok pisti ve ağızları açıktı kutuların, sonra eve geldiğimde karnıma çok ağrılar girmişti az kalsınzzehirleniyordum kesinlikle gelmeyin. (OLAY 5,6 AY ÖNCE OLMUŞTUR)
Eve sipariş var mı diye sordum nereye olduğunu sordu cevapladım yok dedi ve yüzüme kapattı döner almıştım eve gittim çok soğudu tavaya koydum ısıtayım diye içinden kurt çıktı
Şimdiye kadar döner yiyip beğenmedim her yerden özür dilerim. Hiç biri bu kadar kötü değildi.
Eve sipariş verdik yemedik bozuk kokusu var ve kıl çıktı midenmiz bozuldu bosyere
Her Zaman Yemek Sölerim Hiçbir zaman Bozmadı. İnşallah Daha iyi Yerlere Gelirsiniz
Kötü,küçük,lezzetsiz baska bisey degil
| (0274) 223 62 00 |
| Dönerci |
| 2.3 / (79 yorum) |