İznik
Ender kalan kamu kurumlarından göl manzaralı dinlenme kampı temiz odaları sivil ve kamu için kalınabilir ,
Çok güzel bir tesis. Odaları ferah ve temiz.
Acilen yenilenmesi ve bakıma girmesi gereken bir kurum,kurum başkanları bile gelse kalmayacağı bir yer. 3 kişi bir odada kaldık ama bize 2 kişilik malzemeler hazırlamışlar. Banyo kapısı bozuldu ve içeride kilitli kaldık. Oda değişimi istedik ama onu bile söyleyeceğimiz bir nöbetçi yoktu resepsiyonda,güvenliğe ilettiğimizde ise maalesef ki yanıt alamadık. Banyolarda el havlusu bile yok ki bu lüks sayılır burası için. Hayatta kalabilecek yeterlilikleri sağlamaya çalışmışlar. Yazık olmuş bir yer.
İznik’te konaklamak istiyorsanız ilk tercihiniz burası olabilir.
Its a reset place/ a place for peace of mind. The chef is michelin like, cuisine is the most delicious in town. The service staff(mehmet and ali) is kind and helpful. Definitely worth every penny, and worth to stay for 3 nights.
İznik göl kıyında nezih bir kamu modeli.
Ailenizle gidebileceğiniz güzel bir tehsis
| www.dsi.gov.tr |
| Dinlenme Tesisi |
| 4.3 / (402 yorum) |