Turhal
yediğim zurna dürümün içinden çiğ tavuk parçası çıktı resmen insan sağlığını tehlikeye atıyor bu durum
HAYATIMDA YEDİĞİM EN İYİ ŞEY normalde dürüm falan sevmem yemem ama burası ÇOK İYİ çalışanları çok sempatik tek sorun kuryelerden hiç yakışıklı görmedim
Şimdi sipariş etim kurye abi çok sıcak kanlı mesleğini kalitelisini yapıyor döner gelince çok iyi sosu ve eti mükemmel yorumlara yok bayatı falan inanmayın çok iyi
Yemeyin hacı yemeyin yedik midemizi mahvetti 1 yıldız bile verilmez de mecbur
Elimde olsa 1 yıldızı bile vermem lavaş arası patatese 140 TL verdim (lavasın tadı berbat)yiyemedim çöpe attım sakın sipariş vermeyin
Hızlı ve güvenilir ve lezzetli
Ankara'dan misafirlerimiz vardı gece burasını açık bulduk döner yiyelim dedik sosu lezzeti on numara baya memnun kaldık fiyatlarda baya uygun herkese tavsiye ederim gerçek Hatay usulü döner bu
Cana yakın elemanlar iyi insanlar yemekleri gayet hoş ve güzel Turhal da önericegim dükkanlar arasına kesin olarak girer emeklerine sağlık
Çalışan hanım kardeşimiz çok güler yüzlü, neşeli. Fakat malesef işletme sahibi iyi iş yapan döner ustasını işten çıkarıp kendisi ustalık yapmaya çalışıyor fakat beceremiyor. Kaldı dükkanın orta yerinde evden getirilen eşyalar falan da var asla resmi bir işletme havası yok. İçine "et" Diye fısıldanmış gözlememi yedikten sonra kasaya gittiğimde, yine işletme sahibi ağzında lokma varken bana " Ne vardı sizin kardeşim" Derken ağzındakini de sıçratarak konuşan kaba saba biri o yüzden tekrar uğramayı düşünmüyorum. Tek bir güler yüzlü ve işini iyi yapan çalışanın hatrına dönüyor sanırım çarklar. Bir an önce düzene girse iyi olur.
Tavuk aromalı katmer tokluk hissi veriyor Katmer yemek için doğru adres
dürümün içine bi parça tavuk koyuyorlar patatesi öylece boca ediyorlar almayın aldırmayın
Arkadaşlar lezzeti vs geçtim. TAVUK COK TEHLİKE BİR YEMEKTİR. DÖNERE EKLEME YAPMAYINIZ. BAKTERİ YUVASI LÜTFEN DİKKAT EDİN. EĞİTİM ALIN. ELİNE BIÇAK ALAN DÖNERCİ OLUYOR. ÇAPRAZ BULAŞMA NEDİR BİR ARAŞTIRIN.
Cimri herifler dürümün içine 10 gram bile döner koymamışlar lavaşa 110tl vermek için iyi mekan sakın sipariş vermeyin ya da gidip yemeyin rezalet bir dönerci
Ekmek arası patatese 110 lira verdik hamurdan ibaret.İşini iyi yapanlara selam olsun
Sipariş verdik 2 saat oldu işlemesi yavaş ve soguk getiriliyor lütfen bu sorunu düzeltmenizi öneririm
| (0356) 260 00 04 |
| Dönerci |
| 2.6 / (14 yorum) |