Akdeniz
Ben hiç beğenmedim porsiyonu küçük, yemekler soğuk, personeller ilgisiz önermiyorum
10dakika boyunca bekledik ne yiyeceğimizi bile sormadılar yanındaki tantunici çok daha iyi
Harika ortam
2 seferdir sipariş veriyorum patatesler çiğ oluyor ve yanlış ürün gönderiyorlar. Ancak ve ancak fiyatları uygun olduğu için tercih edilebilir. Mecbur kalmadıkça kesinlikle yememenizi öneririm.
Personel elinde telefon ile prizin başında nöbet bekliyor Patates buz gibi Masa da tuz yok istedim gelmedi Garson ayağında terlik ile çalışıyor
Sosu çok güzel dışarıdan söylediğinizde bazen çok fazla geç gelebiliyor ama döner harika
Şimdi yedim döneri. Gerçekten çok güzeldi, bol soslu ve bol malzemeliydi. 1.6 km evime saat 10 sularında 40 dk de geldi yemek sıcak değildi tek sıkıntı bu onun dışında elinize sağlık. Son olarak turşuyu biraz fazla rica ettim turşum az geldi:)
Kesinlikle gitmeyin arkadaşımla gittik tavuk döner söyledik lavaş yırtıktı paramparça olmuştu tavsiye etmem
Bunu yiyen kişinin midesi çöplüktür İlkdefa yedim tavuk tavuk değil Tavuk dışında hersey çıktı Buna vereceğiniz parayı yiyin Daha iyi olur
| (0324) 237 00 18 |
| Dönerci |
| 3.1 / (287 yorum) |