Karakoyunlu
Buz gibi havada bile yemegimi kısa sürede sıcacık getirdiler tadı da soslari da çok güzel
Bayatı ve tadı yoktu sos dağılımı dengesizdi
Arkadaşlar kötü yorumlara aldırmayın uzun süredir bu mekandan yiyorum yeni ustalari çok iyi atmosfer tam bir aile salonu gibi çalışanlar iyi kesinlikle tafsiye ediyorum
çok kötüydü lezzet yok, hizmet yok ,temiz değil
Sosu biraz azaltsalar 10 numara yer ama yinede iyi
Mükemmel bir hindistan sokak lezzeti deneyimi yaşatıyor. Mideniz kaldırırsa gidin
Ya arkadaş hele ordak
| 0507 373 08 37 |
| Dönerci |
| 3.6 / (24 yorum) |