Beykoz
Çok severek gittiğim bir mekandı ama zamanla gerçekten çok bozdu eski kalitesi artık yok
orkun isitmak buraya kesinlikle gelmeli servis kotuydu calisanlar sinirliydi birbirleriyle kavga ediyolardi yedikten sonra karin agrisi yapti
begenmedim çok yağlı döner yanık geldi servis 0 yanlış verildi çalışanlar kavga ediyor
kötü sipariş yanlış geldi dönere benzemeyen bişey geldi orkun ışıtmak buraya gelsin
Sadece iki adet dürüm Sipariş etmemize rağmen 1.5 saattir bekliyoruz hala ilgilenen yok en son biz gidip kendimizi hatırlattık tamam hazırlanıyo dediler bi döneri hazırlamak ne kadar zor olabilir hala bekliyoruz akşama kadae gelirde doyarız inşallah
Yaklaşık 40 dakika yemegi bekledik , sipariş etmemize ragmen patates yoktu , garsona söyledik ama ilgilenmediler dürümün mide spazmı geciren cinsten oldugun belirteyim.Usta da Eşref amcadan farksızdı. ORKUN IŞITMAK buraya gelmeli!!!
Teslimat olarak berbat durumda 1 sipariş 1 saatte teslim edilmemeli Her aradığımda telefonu başka biri açıyor ve siparişimi sorduğumda hepsi farklı cevaplar veriyor
sos istiyorum kardeş somurta somurta tamam abi diyor 3 kez istememe ragmen gelmedi altı üstü sos kürdan peçetelikte yok çok bozmuşlar
Sos vermediler
Şapur şupur yedim
| (0216) 310 32 32 |
| Dönerci |
| 3.8 / (583 yorum) |