19 Mayıs
Çok iyi karşılandık döner güzeldi ellerinize sağlık
Esnaf arkadaş gayet saygılı iyiydi fakat açık konuşmak gerekirse hayatımda yediğim en kötü tavuk dürümdü tadı kötüydü lavaş kayış gibi semsertti. ilk defa bi yiyeceği yarım bıraktım orucumu açmaz olaydım. Bunu sadece dürüm için diyorum pilav üstü, çorba gibi ev yemekleride var onları tadmadım iyi olabilir deneyiniz
Uygun fiyatlı çok hızlı
Öncelikle girisde güler yüzlü karşılama sonrası Ustaların el lezzeti mükemmel fiyatlar güzel
Hayatımda yediğim en kötü lavaş dönerdi bi lokma alıp sonrasını çöpe attım 90 liram çöp oldu oradaki çalışan kadın bize garip garip baktı kesinlikle hakkım helal değil
Sürekli zurna siparişi verdiğim ve memnun kaldığım bir yer. Dürümü gayet doyurucu. Fiyatlar makul, tam öğrenci işi. Ayrıca Engiz'deki başka yerler gibi tek kişilik paket serviste ekstra servis ücreti istemiyorlar, bu çok büyük artı. Teşekkürler.
Bayıldım çok güzeldi
Mükemmel sosu müq çalışanlar çok iyi çalışıyor sipariş neden geç kalıyorun sorusu çok sıkışık yeni açıldığı için kurye yetişemiyor ve o zamana kadarda döner bitiyor o yüzden sıkıntı yok zurna kutunun içinde ve kutuda gram boşluk yok çok mükemmel bir yer tuvaleti felan mükemmel
Akşam sipariş verdik 30 dk geçti aradık , o zaman döner yoktu yeni hazırlıyoruz döneri dediler, sipariş oluştururken söylemediler. Gelen döner de hamur, zurna sadece kutu, kutunun 3de 1 biri boş almayın
Siparişi çok ama çok geç getiriyorlar
| Dönerci |
| 3.8 / (4 yorum) |