Altunhisar
Döner çok kötü içinde sos olmasın dedim sos getirildi ayran istemiyorum kola verin dedim duyulmamisliktan geldiler çok kötü hizmetleri
Çalışanlar gayet ilgili teşekkür ederim, gerçekten güzel bir ortamı var ellerinize sağlık
İşletme lezzette de temizlikte de çok iyi. Çalışanları güler yüzlü. 5 üzerinden 5 puan
İçinde kıtır kıtır yanmış döner çıktı
Döner çok köytü turşunun içinden sinek dönerin içinden çürümüş marul çıktı
Döner çok kötüydü içinden sinek çıktı ve çürümüş marul vardı
Tavuk döner sipariş ettik fena değildi atmosferi iyi temiz çalışanlara gelirsek yarım saat üst katta menü bekledik ve yarım saat boyunca iki çalışan başımızda sohbet muhabbet tutuştular ayrıca dönerin patatesi aşırı fazla ve bayat ekmekte çok kuru
Eve pizza sipariş verdik hem buz gibi hemde büyük boy ama çok küçük bir buçuk sate geldi hiçte lezetli deyildi
Masa Berbatttı Arkada Çalıştıkları Berbat Ötesi Et yerine Köfte gibi bişey geldi duman oldum
| (0388) 212 12 12 |
| Dönerci |
| 2.6 / (123 yorum) |