Merkez
Fiyat iyi ekmeğin içinde et vardı . Atmosfer iyi döneri kesen insanlar vardı öğrencilere özel kampanyalar olsa daha mutlu oluruz .????(Kore'ye gitcem)????
Batmanda yediğim nadir güzellikte bir dönerdi. Fiyat performans açısından çok iyi içerisi biraz boğuk ve dağınık düzeltilirse dwhw iyi olur temizlige biraz daha özen gösterin kolay gelsin ????
Abe kusura bakma ama her yemek istediğimizde bir kere bile soğuk gelmiyor kurye çok hızlı geliyor ama bence sorun sizde :)
Çok güzel olmuştu ama ellerinize sağlık
Ketçapı sulu siparişler verdiğimiz gibi gelmiyo mesela lavaş istedik somun geldi sade domates istedik karışık geldi
Şarj için teşekürler
Sipariş veriyorum sipariş yarım saat sonra geliyor sonra siparişi iptal ettiğimizde azar yiyoruz
| 0539 858 72 34 |
| Dönerci |
| 3.8 / (160 yorum) |