Safranbolu
Yemek çok lezzetli ama yarım saattir dürüm bekliyorum en sonunda geliyor
Dükkanda bizimle beraber 2 müşteri olmasına rağmen ben 15 dakikada 3 adet yarım döneri getirdiler ve tavuk döner eti yanmış ve kuruydu büyük ihtimalle fazla müşterileri olmadığı için bize bu şekilde geldi yarım porsiyonları büyüktü bir kişinin doyabileceği şekildeydi ama lezzet ve servis hızları çok düşük bimden hazır tavuk alsam evde pişirsem aynı lezzeti alabilirdim dönerin içine koydukları soğan çok acıydı, içerisi çok havasız ve duman vardı
Servis ve personel ilgisi güzel döneri az soslu ve az mayonezli biraz daha sos ve mayonez fazla olabilirdi tavuğu güzel ekmek biraz fazla pişmiş yanıklar vardı
bir döneri 40 dakika bekleyecek kadar vaktiniz varsa ve sıcak kola seviyorsanız gerçekten güzel bir yer. İçerisi biraz havasız ama olsun. Dışarı hava almaya çıkabilirsiniz.
7 masa var tam 30 dk bekliyoruz bakalım daha ne kadar beklicez
Altı üstü 3 tane içerik sipariş verdik bütün siparişlerin içi yanlış geldi zurna tavuk malzemesi bol ama tavuk döner yemek için son seçenek olabilir lezzetli değildi
Hatay usulü dürüm çok güzeldi ama lahmacuna ayri parantez açmalıyiz mükemmeldi ????
| (0370) 712 06 00 |
| Dönerci |
| 3.6 / (12 yorum) |