Elbeyli
Sıfır olsa onu seçecektim 70 dakika sürdü resmen buz gibi yedik
öncelikle eskiden çok daha iyiydi ancak son zamanlarda ne zaman döner alsak içinden kıkırdak ve deri çıkıyor.Bu da yerken rahatsızlık veriyor ve kusmak istiyorsunuz.gerçekten kötü.dikkate almanızı öneririz.
Sipariş 1 saatten erken gelmez sipariş verirken bunu göz önüne alın. Baya soğuk yersiniz döneri
Döner lezzetli lakin ekmekler biraz daha büyük olabilir
Bir defa spor salonunda söylediler arkadaşlar içi salata dolu geldi turşu koymamışlar insanlık hali olabilir diyelim merak ettim bir kaç gün sonra kendim gidip yedim. Oturdum tekli masalar yerine büyük uzunca masalar var 16-20 kişilik gibi ortam güzel ama masalar kirli ve bizden önceki müşterinin yedikleri hala duruyordu önümden alındı kirli tepsi siparişim geldi masam silinmedi hiçbir şekilde yeşil marullar tepsinin altında kaldığı gibi yemek yedim gelmeden önce silin dememe rağmen bu şekilde oldu birdaha gitmeyide düşünmüyorum.
Yemekler güzeldi mekan biraz soğuktu hizmet güzel güler yüzlülerdi fiyat normalin öüstü
Kilis Merkezinde steril temiz güvenilir rahat bir şekilde döner yiyebileceğiniz uygun fiyatlı güzel işletme
| 0544 291 20 91 |
| Dönerci |
| 3.2 / (174 yorum) |