Tuzla
Yarım tavuk döner almaya girdim yarım saat beni tuttular döneri baştan kizartiyor birşeyler yapıyor usta desen elinde eldiven yok
Müdavimi olduğum bu mekânı bırakıyorum Kaymaksız fıstıksız yani anlayacağınız tatsız tuzsuz Künefe tam 200 TL ! Marina da beydöner de 160 TL kaymaklı fıstıklı yanmamış tam bir Hatay efsanesi.. Bugün sipariş verdim ekmek bayat geldi döner de yanmış parçalar vardı ve sakız gibi insanı geviş getirtiyor adeta hafta zam yapılıyor ! Yeni bir şey öğrenmişler "fiyat güncellemesi" ???? Uygulama mi bu guncellensin ???? Âcilen,Maliye , Zabıta ekiplerini göreve çağırıyorum !!!
Sanayinin hemen cikisinde , kucuk bir yer. Eti lezzetli. 4 addt 120 gr dönere 1600 tl ( 38 euro ) verdik. Fena degildi
Lezzet olarak ne çok yüksek ne çok düşük, ortalama bir lezzet. İşletmecinin fiyatları gözden geçirmesi gerek. İki et döner dürüm iki içeçek için 900 tl çok yüksek bir fiyat.
Yediğim en lezzetli dönerdi . Teşekkür ederim.Gene geleceğim ve herkese tavsiye edeceğim.
Buz gibi bir döner, ekmeğin içinde döner aradık, soğanı basmışlar içine..
| (0216) 392 38 88 |
| Dönerci |
| 4.3 / (248 yorum) |