İskenderun
Bol ekmekli sipariş verdik ama 1 parmak arası kadar yemek geldi çok bekledik çok gürültülü ortam var
Gereksiz pahalı
Döner güzel fakat kazıklanma hissi kötü hissettiriyor herkes elini vicdanına koysa ne güzel olur bence abartılı şekilde pahalı misafir getirmek için uygun fakat adı duyulmuş diye gereksiz pahalı çok pahalı çok çok ????
Bugüne kadar yediğim en iyi lezzetti
| (0326) 504 44 44 |
| Dönerci |
| 3.0 / (608 yorum) |