Arsuz
Yemek güzeldi ancak hizmette biraz gelişmeleri lazım
Eti yanmış sosu çok fazlaydı
Şehir dışından geldik,fiyatlar pahalı ve kötüydü
Maalesef döneri hiç güzel değil ekmeği yakmışlar içi sos dolu yerken içinde döner aradık ama pek rastlayamadım bir döner ayrana 210 TL aldılar ama hiçte haketmedi
Lezzetli bir Antakya dürüm yedik. Fiyatlar Makul sayılabilir.
İlçe küçük fakat lezzetli bir lokanta çalışanlarda kibar ve nezaketli
Dönerin malzeme kalitesi ve tadi güzeldi içi boldu fakat mayonezi Hatay standartlarının altındaydı içeride de klima çalışmıyordu çalışanlar ilgiliydi kolay gelsin.
| (0326) 643 20 33 |
| Dönerci |
| 3.6 / (283 yorum) |