Dönerci Semih Ersoy

Dönerci Semih Ersoy

Ümraniye

Yorumlar
Tuğba Yılmaz
Tuğba Yılmaz 3 gün önce

Glutensiz Adana dürüm ve glutensiz hamburgeri gerçekten lezzetliydi. Bir çölyaklı olarak glutensiz yemeklerde lezzeti yakalayabilen nadir işletmelerden biri. Çalışanları işini severek yapıyor ve müşteri memnuniyetini önemsiyorlar.

Sariye Özgölet Demir
Sariye Özgölet Demir 3 gün önce

Çölyaklı kızım glutensiz dürümünüzü çok beğendi. Ürünlerin ayrı mutfakta hazırlanması bize verdiğiniz değerin en büyük göstergesi. Bundan sonra kızımla güvenerek dürüm hamburger tüketebileceğimiz mekan bizim için. Ümraniyenin göbeğinde güvenilir mekan...

Galip Yılmaz
Galip Yılmaz 3 gün önce

Herşey çok güzeldi ellerinize sağlık ????

Ergin Odabaş
Ergin Odabaş 3 gün önce
Utku deniz Güler
Utku deniz Güler 4 gün önce

ibrahim beyin ilgileri icin tesekkurler adana kebab adanayi aratmayan lezzet????

Yemek Seçim
Yemek Seçim bir hafta önce

Güzel ve keyifli

Naci Önenköprülü
Naci Önenköprülü bir hafta önce

Çölyak hastasıyız. Glutensiz Adana Dürüm için geldik. Çok lezzetliydi. Glutensiz Menülerini genişleteceklerinin bilgisini de verdiler. Çölyak bilinci olan bir mekan. Fiyat ve lezzet olarak çölyak dostu devam etmelerini rica ediyoruz. Mekanın içi biraz daha sıcak olabilir :)

Ibrahim Demir
Ibrahim Demir bir hafta önce

Tavuk döneri güzeldi , mayonezi ekstra güzeldi.

Oktay Tasbas
Oktay Tasbas bir hafta önce
Veysi AYTEK
Veysi AYTEK bir hafta önce

İbrahime selamlar güleryüzü ve cana yakınlığı insana evinde hissettiren bir yemek deneyimi oldu lezzet zaten bu harikaydı

Fuat B.
Fuat B. bir hafta önce

Çok lezzetli tavsiye ederim. Özellikle Burak kardeşimin servisi ve ikramları için teşekkür ederim.

Berkay Özgür
Berkay Özgür bir hafta önce
akın baha kaplan
akın baha kaplan bir hafta önce
Taha Efe ÇAĞINLI
Taha Efe ÇAĞINLI bir hafta önce
ayktert
ayktert bir hafta önce

Yine lezzetine bir an önce kavuşma arzusundan fotoğrafı unuttuk ancak gerçekten semtin en lezzetli dönerlerinden biri. Sosuyla an itibariyle benim için birinci sırada. Yakın olması sebebiyle de mutlu oldum işletme. Net tavsiyemdir roket, o acı turşu biberleriyle birlikte.

Melisa Mansuroglu
Melisa Mansuroglu bir hafta önce

Bir hataylı olarak bayılıyorum mükemmel lezzet walla elinize sağlık ????????

E G
E G bir hafta önce
Ali Şark
Ali Şark bir hafta önce

Mekan güzel sıcak , İbrahim beye teşekkür ederiz

Onur Ay
Onur Ay bir hafta önce
lamia alan
lamia alan bir hafta önce

Özellikle İbrahim beye ilgi ve alakası için çok teşekkür ederiz ellerinize sağlııkk <3

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.