Ümraniye
az pilav ustu doner ve corba, ayran icip 600 TL verdim. Esnaf lokantasi tadinda, luks lokanta fiyatinda. Lezzetli fakat cok pahali.
Yemekleri pahalı.. lezzet olarak ..sanayi ortamında diğer vasat yerlere göre iyi sadece ...bir kaç parça et olan .. ankara tava dendi (yani et yemeği değil ) 400 tl insaf be kardeşim
Döneri saat 12-12:30 arası söyleyince da kızarmıs ve sulu geliyor on numara 1 den sonra gittiğimde aynı döner lezzetini alamıyorum tavsiyem erken gidin eskisen suya para yazmıyorlarsa son gittiğimde ücreti i aldı
Döner ortalamanın üstünde parça, kırpık şekilde geliyor bir tık tuzu fazla ancak yakışıyor.
| (0216) 632 25 41 |
| Dönerci |
| 4.4 / (433 yorum) |