Mamak
Et döner yemenizi tavsiye ederim lezzetli
Döneri güzel değil, fiyatı pahalı, ikramlar ankara standartına göre az. 2. Yıldızı ortam ve çalışanlar için verdim
Yemekleri güzel fena değil ama fiyatlar bir hayli uçuk maalesef
Harikaydı özellikle et döneri . Ellerinize saglık .
Güler yüz yok bir daha asla önermiyorum
| (0312) 372 86 76 |
| donercirecepusta.eatbu.com/?lang=tr |
| Dönerci |
| 4.6 / (200 yorum) |