Dönerci Oktay Usta

Dönerci Oktay Usta

Horasan

Yorumlar
Burak Celik
Burak Celik 3 ay önce

Makul fiyat hijjenik ortam enfes yemek ve döner harika idi

ERHUN Toraman
ERHUN Toraman 3 ay önce
Emre Fayetorbay
Emre Fayetorbay 5 ay önce
doğukan ATABAY
doğukan ATABAY 6 ay önce
livanur yıldız
livanur yıldız 6 ay önce

Çok ilgiliydiler, etten biraz korktuğumuz için sadece çorba ve pilav yedik. Yanına salata da getirdiler. Çok lezizdi. Çok kibarlardı

Yokedici 1282
Yokedici 1282 6 ay önce
Sebahattin Karadeniz
Sebahattin Karadeniz 6 ay önce

Burda yemek yemeye geldim çalışanlardan birisi genç biri çantama göz koymuştu hırsızlık yapacaktı izin vermedim giden olursa dikkat etsin tafsiye etmiyorum

deniz coşkun
deniz coşkun 7 ay önce
Duyarlı vatandaş
Duyarlı vatandaş 7 ay önce

Genel olarak güzel

Adnan Celebi
Adnan Celebi 7 ay önce
Şükran Ayyıldız
Şükran Ayyıldız 7 ay önce

Oktay ustada birkac kez döner yedik, doneri lezzetli , corbasi berbat, tahinli kadayifi ikram diye getirdiler para aldilar, kucucuk bir tabakta 5 kisilik salata getirdiler. Fiyatlari listede farklı hesaplari sisiriyorlar. 2500 tl bir kilo doner dediler paket yaprirdik 3300 tl aldilar.

Cafer Eydoğan
Cafer Eydoğan 7 ay önce
Hüseyin Yolcu
Hüseyin Yolcu 8 ay önce

Bugün itibari ile ailemle gittiğim mekan. Personelin ilgisi, alakası çok iyiydi. Döneride harikaydı. Ayrıca masaya tadına bakmak adına ikram kuru fasülye pilav getirdiler oda çok lezizdi. Yemekten sonra ikram kadayıf tatlısıda getirdiler. Çok kurumsal ve kaliteli bir işletme olarak gördüm. Fırsatçı değiller. Müşteri memnuniyeti ön planda. Horasan’dan her geçtiğimde uğrayıp yemek yiyeceğim bir mekan. Sahibine, aşçılarına ve çalışanlarına teşekkür ederim. İşleri rastgitsin…

Sedat Samii
Sedat Samii 9 ay önce
Explorando el Mundo
Explorando el Mundo 10 ay önce

Un Dorum y un té, cobraron 350 L, un té como mucho puede costar 10 o 20 TL. Dejo que las personas piensen. No recomiendo En las fotografías dejo los precios que aplican, pero no a todos.

H Ağdaş
H Ağdaş 10 ay önce

Temizlik,Lezzet ve personelin güler yüzü için teşekkür ederiz

raif cevizci
raif cevizci 10 ay önce

Yedigim en lezzetli doner, ictigim en lezzetli corba. Tatlisi efsane, servisi sahane. Cok tesekkur ederiz Oktay Usta.

Oktay Kum
Oktay Kum 10 ay önce

Dönerin kalitesi güzel ama biraz fazla yağlı geliyor. Tatlı ister misiniz diye sordular 'hayır' dedik, ortaya ikram olarak tatlı bıraktılar. Şimdilik yiyoruz, göreceğiz kasada ikram mı :) Güncelleme; İkram değilmiş geçirdiler direkt :D. Dün de yanındaki EDO DÖNER'den yedik gayet iyilerdi şimdi dönüp oraya 5 yıldız vericem. Sınıfta kaldın adaş döner :)

Murat Karaaslan
Murat Karaaslan 11 ay önce düzenlendi

Horasanda döner yiyilecek yer...

Sn. GNS
Sn. GNS bir yıl önce

Ne zaman memleket yoluna düşsem, gözlerim bu restoranı arar.yemekler lezzetli, doner muhteşem.personel musteri canlısı.daha ne olsun.isletme sahibine tekrardan selam olsun.hayirli işleriniz olsun.10-15 kişi olarak misafir olduk.cok memnun ayrıldık.kesinlikle tavsiye ederim

İletişim Bilgileri
(0442) 711 36 66
Dönerci
4.3 / (133 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.