Horasan
Makul fiyat hijjenik ortam enfes yemek ve döner harika idi
Çok ilgiliydiler, etten biraz korktuğumuz için sadece çorba ve pilav yedik. Yanına salata da getirdiler. Çok lezizdi. Çok kibarlardı
Burda yemek yemeye geldim çalışanlardan birisi genç biri çantama göz koymuştu hırsızlık yapacaktı izin vermedim giden olursa dikkat etsin tafsiye etmiyorum
Genel olarak güzel
Oktay ustada birkac kez döner yedik, doneri lezzetli , corbasi berbat, tahinli kadayifi ikram diye getirdiler para aldilar, kucucuk bir tabakta 5 kisilik salata getirdiler. Fiyatlari listede farklı hesaplari sisiriyorlar. 2500 tl bir kilo doner dediler paket yaprirdik 3300 tl aldilar.
Bugün itibari ile ailemle gittiğim mekan. Personelin ilgisi, alakası çok iyiydi. Döneride harikaydı. Ayrıca masaya tadına bakmak adına ikram kuru fasülye pilav getirdiler oda çok lezizdi. Yemekten sonra ikram kadayıf tatlısıda getirdiler. Çok kurumsal ve kaliteli bir işletme olarak gördüm. Fırsatçı değiller. Müşteri memnuniyeti ön planda. Horasan’dan her geçtiğimde uğrayıp yemek yiyeceğim bir mekan. Sahibine, aşçılarına ve çalışanlarına teşekkür ederim. İşleri rastgitsin…
Un Dorum y un té, cobraron 350 L, un té como mucho puede costar 10 o 20 TL. Dejo que las personas piensen. No recomiendo En las fotografías dejo los precios que aplican, pero no a todos.
Temizlik,Lezzet ve personelin güler yüzü için teşekkür ederiz
Yedigim en lezzetli doner, ictigim en lezzetli corba. Tatlisi efsane, servisi sahane. Cok tesekkur ederiz Oktay Usta.
Dönerin kalitesi güzel ama biraz fazla yağlı geliyor. Tatlı ister misiniz diye sordular 'hayır' dedik, ortaya ikram olarak tatlı bıraktılar. Şimdilik yiyoruz, göreceğiz kasada ikram mı :) Güncelleme; İkram değilmiş geçirdiler direkt :D. Dün de yanındaki EDO DÖNER'den yedik gayet iyilerdi şimdi dönüp oraya 5 yıldız vericem. Sınıfta kaldın adaş döner :)
Horasanda döner yiyilecek yer...
Ne zaman memleket yoluna düşsem, gözlerim bu restoranı arar.yemekler lezzetli, doner muhteşem.personel musteri canlısı.daha ne olsun.isletme sahibine tekrardan selam olsun.hayirli işleriniz olsun.10-15 kişi olarak misafir olduk.cok memnun ayrıldık.kesinlikle tavsiye ederim
| (0442) 711 36 66 |
| Dönerci |
| 4.3 / (133 yorum) |