Dönerci nebo

Dönerci nebo

Çamardı

Yorumlar
Ramazan Şener
Ramazan Şener 10 saat önce

BUNEYYYYYYYY

Sulogardıyan
Sulogardıyan 5 gün önce

Servis hızlı geldi, döner lezzetliydi hijyen konusunda bir şey demiyeceğim çok dikkat etmedim, fiyat uygundu tavsiye ederim

Alp Erdgn
Alp Erdgn 2 ay önce

tat 10 fiyat 100 güler yüz 1000 elinize sağlık.

Hasan Hüseyin Yamaner
Hasan Hüseyin Yamaner 5 ay önce

Biz gittimizde kampanya dediler ayran döner patates 120 TL gayet uygun bir fiyat biz yukarı kata çıktık siparişleri verdik ardından aşaya indim Hatay usulü sos olsun diye ama usta eldiven takmıyodu ve istedim sonra siparişler geldi ama tam tuvaletimi yapacaktım ki usta tuvalete girdi ama sol eli ıslaktı sağa eli kuruydu ve ben tualate girdiğimde jlozette üçtane minik parça şeyler geziyordu(kavrengi bir şey) geziniyordu döneri yendim tuzu eksik ti attım hiçbir sorun yok ama kepçap istedim ama keçabı sanki biber salçası içine atmışler gibiydi sarımsaklı mayonez dede sorun yoktu Hatay sos tuzsusdu okuyanlara thank you

Aysel
Aysel 5 ay önce

Yedik ve zehirlendik asla burdan yemeyin.

Yeliz Özel
Yeliz Özel 5 ay önce

Çok begendimmm

Bilge Kalkan
Bilge Kalkan 6 ay önce

Halk sağlığını hiçe sayarak pişmiş dönerin üzerine çiğ tavuk taktığını gördüğüm anda sipariş etmekten vazgeçtim.

Ozgur Ugurlu
Ozgur Ugurlu 6 ay önce

Pişmiş tavuğun üzerine çiğ takıp pişirmek müşteri sağlığını hiçe saymak nasıl bir işletme anlayışıdır. Bunun ne kadar sağlığa zararlı olduğu yıllardır anlatılıyor. Niğdenin en güzel yeri cadde üzerinde hizmet veriyorsun fakat sağlık ve hijyeni yok sayıyorsunuz. Acilen denetim yapılmalı.

Mâlik Buğra Erdem
Mâlik Buğra Erdem 6 ay önce

yemek kötü

EROL KUTLUHAN
EROL KUTLUHAN 7 ay önce

Mekana girdigimde ellerimi yıkamak istedim peçete yoktu aynaya baktığımda kendimi göremedim ayna çevresi toz tutmuş masalar yeterince silinmemiş yerlerde temiz değildi döner dürüm söyledik bı geldi tat tuz yok tuz cidden hiç yoktu dönerin sosunu benim yeğenim yapsa çok daha iyi yapardı bu sos değil yağ tabakası sanki bu döneri yedim ama midemde bir bulantı oluştu çok aç olmasam yemezdim sanırım Hindistan'da yaşayan biri olmam gerekir bunu yemek için yinede çalışanlar çok iyiler hepsi çok efendi insanlar güler yüzlü sevgi dolu bu insanlari sevdim fakat döner için daha fazla çalışılması gerekiyor

İletişim Bilgileri
(0388) 502 47 84
Dönerci
2.4 / (24 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.