Köprübaşı
Şehirdışından yol üstünden geçerken gidip yedim lezzeti harika hizmeti harika herkese tafsiye ederim ailec e gittik dükkan çokta ferah dükkanda hizmet sinirsi
Muhteşem bir lezzet ustanın eline sağlık herkesin denemesi gereken bir lezzet tek kelimeyle muhteşem en kısa zamanda tekrar ordayım inşallah
Yemek biraz geç geliyo,dışarıya sipariş dürüm yapıyorlar içeriye yemek geç geliyo
Memnun kaldim
Et döner yedim ve ette koku vardı bir daha asla yemem. İlk ve son oldu. Menude 70 gr doner ekmek 200 yazıyor 100 gr olsun mu diyor garson ama 100 gr menude ne kadar olduğu yazmıyor bile. Sadece et yapıyorlar güzeldir diyebilirsiniz bende oyle düşündüm ancak KOKAN ET DÖNER yememistim. Ette keçi eti kokusu var.
Ciddi hijyen problemi var. Döner ustası eldiven kullanmıyor. 150 gr döner 450 TL. Asla parası değil. Başka yorumda yapılan eleştiriye kuzu ve büyükbaş hayvanların en değerli etlerini kullandıklarını iddia ederek yanıt vermişler. Biraz komik bir ifade olduğunu dönerin tadına bakınca anlıyorsunuz. Güzel yorumların motivasyonu neydi anlayamadım. 3, 5 yorumu olan hesapların deneyimlerine güvenmemek gerektiğini bir kez daha anlamış olduk. Tavsiye etmiyorum.
Et dürüm aldık bugün kokudan yiyemedik. Eşim dönerin sonuna geldigini az kaldığını söyledi belki cok bekledi ondan bilemiyorum. Yağ ve kıkırdak gibi parçalar çıktı içinden ekşimsi et kokuyordu çocuğuma yediremedim çöpe attık. Burdaki yorumlar en lezzetli döner diyor bir daha döneri az kalan yerden asla almam aldırmam da.
| 0539 435 00 45 |
| Dönerci |
| 4.5 / (65 yorum) |