Kartal
Dönerini çok beğenmedim ve ürünler fiytaını haketmiyor.
Mekan oldukça büyük ve ferah. Ortamı tam aileye uygun. Yarım porsiyon döner, bir lahmacun ve açık ayran söyledim. Porsiyonu oldukça yeterli, yemekler de lezzetliydi. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlüydü. Tercih edilebilecek bir mekan.
Çok güzel bir mekan tavsiye ederim
Güzeldi.
Sadece döner biraz soğuktu ama güzelde her şeyi,iyi ilgilendiler
We ordered mixed lentil soup with bones and it was the best! Yakup served us and was very friendly!
İlgi alaka güler yüz ve temiz olması gerçekten çok güzel
İlk defa gittim şans eseri ama bundan sonra sürekli gideceğim bir mekan inanılmaz lezzetli bir döner yedim , lahmacunu , ızgarası herşey mi güzel olur kavacıktan oraya gidiyoruz artık yemeğe kesinlikle yiyp şans verin
| (0216) 377 81 81 |
| Dönerci |
| 4.4 / (383 yorum) |