Kadıköy
Tombik döner tercih ettim. Gayet başarılıydı. Tatlı ikramı sürpriz oldu. Teşekkür ederim.
Lezzet konusunda kusursuz bulduk, çalışanların nezaketi etkileyiciydi Teşekkürler
Çalışanlar kibar, et döneri lezzetli ve her gidişimde ikram olarak tatlı ve çay vermeyi ihmal etmiyorlar. İşleten abiyle de konuşmuşluğum oldu. Hepsi saygılı, kibar ve işini hakkıyla yapıyor. Güven veren bir yer.
Cok sicakkanli calisanlar
Mütevazı, temiz ve sakin bir işletme. Et döner sonrası tatlı ikramlarından memnun kaldık teşekkürler.
Bağdat caddesinde noterde işim vardı çok acıkmıştım denedim gerçekten çok kaliteli emeğinize sağlık
Harika hizmet ikram tatlı demleme çay güler yüz döner kıymasız yaprak döner cadde fiyatlarına göre uygun daha ne olsun ben beğendim
| (0216) 408 11 00 |
| www.tikla.com.tr/donerci-mehmet-usta.html |
| Dönerci |
| 4.5 / (305 yorum) |