DÖNERCİ MEHMET USTA Arnavutköy

DÖNERCİ MEHMET USTA Arnavutköy

Arnavutköy

Yorumlar
Cevat Nuri Turan
Cevat Nuri Turan 3 gün önce

2 defa şubesinde defalarca eve sipariş verdim aşırı lezzetli aşırı güzel Hatay usulü soslu döner denildiğinde aklıma gelen ilk yer pişman olmazsınız lezizzzz

Edanur Adgzl
Edanur Adgzl 4 gün önce

Trendyol üzerinde domates turşu patates kızartması soğan yazan Seçenekler arasından seçim yaptık ama sağ olsunlar hiçbiri yok madem koymayacaksınız neden seçenek sunuyorsunuz

Kerem Çetin
Kerem Çetin 4 gün önce

Trendyol üzerinden verdiğim sipariş elime ulaşmadı 2 saat olmasına rağmen ve teslim edildi görünüyor bu nasıl bir işletmedir bu nasıl bir hizmettir iftardan önce sipariş verdim yatsı ezanına hala gelmedi böyle bir hizmet verecekseniz bir işletme açmayın kardeşim

Mehmet
Mehmet bir hafta önce
Ahmett
Ahmett bir ay önce

Döner kesimleri çok büyük ayrıca kıkırdak ve deri de çıktı. işletme yeni açıldığı zamanlarda çok daha iyiydi ama gün geçtikçe maalesef kötüleşmiş.

Yokhub Ostam
Yokhub Ostam bir ay önce

2 kere sipariş ettim 2 sindede çiğ tavuk geldi full ekmek geç geldi zaten asla birdaha almam aldırmam. Döneri kesen ustanin ellerine sağlık kuşbaşı gibi kesmiş asla almayın

Mervan Horo
Mervan Horo bir ay önce

Trendyol üzerinde 3 tane dürüm siperişi verdim tadı ve kalitesi malesef çok düşük Boll soslu yapmışlar dönerin tadı gelmiyor

İlkcan Coşkun
İlkcan Coşkun 2 ay önce
İhsan Emsalsiz
İhsan Emsalsiz 2 ay önce

Maalesef son derece rahatsız edici bir deneyim yaşadım. Sipariş ettiğim dönerin içinden kıl çıktı. Bu durum hijyen konusunda ciddi bir problem olduğunu açıkça gösteriyor. Gıda sektöründe bu tür bir hata asla kabul edilemez. İnsan sağlığını bu kadar hiçe sayan bir işletmeden bir daha kesinlikle alışveriş yapmam. Kontrollerin yapılmadığı, mutfak hijyenine önem verilmediği çok net. Yetkililerin bu işletmeyi denetlemesi gerektiğini düşünüyorum. Kimse parasını verip böyle bir şey yaşamak zorunda değil. Kesinlikle önermiyorum.

M M
M M 4 ay önce

Суховато

Anıl
Anıl 4 ay önce

Bazuka doner aldik kasarli Tamamen ekmek yedik bazuka adi altinda. Yesillik yok doneri con az. Bu fiyati hak etmez. Lezzeti fena degil ama pahali ve icerigi bos.

Kennedy Michael
Kennedy Michael 5 ay önce

Walked down the street. Saw this place. Was attractes by something about it. I had a feeling I would not be disappointed. I wasn’t. It is excellent food, excellent portion (couldn’t finish it and had to take away in my handy Famous Amos zip bag), excellent price and excellent service. Old world charm. Street side. My first meal in Istanbul and I loved it!!! Highly recommended. It was only 170 Lira and it would feed 3 people easily.

Dursun yıldırım
Dursun yıldırım 7 ay önce

Lezzet olarak çok güzel beğenerek düzenli olarak ailecek yiyoruz tavsiye ederim

Emin Bozkurt
Emin Bozkurt 7 ay önce
Doğan Yanğır
Doğan Yanğır 10 ay önce

Hem döneri hemde hizmeti çok iyiydi Arnavutköy e gelsem tekrar uğrayacağım bir yer ailecek de gidilecek güzel bir yer

Pierrick Briant
Pierrick Briant bir yıl önce

Bon doner au poulet, ils travaillent en famille, très serviable et gentil, je recommande!

Abdullatif Şenay
Abdullatif Şenay bir yıl önce
bora
bora bir yıl önce

Ortalama bi lezzet herhangi bir dönercide de aynısını yiyebilirsiniz tek artı yanı ezme ve çiğ köfte var fakat onlar da çok güzel değil içerisi hep duman 2. kere gideceğimi sanmam

Misbah Yeşil
Misbah Yeşil bir yıl önce

Arnavutköy'de birçok işletmeden döner yedim. Fakat hiçbiri bu mekanın döneri kadar lezzetli değildi. Birçok kez evime sipariş verdim. Bu seferde mekanda yeme fırsatım oldu. Lezzet her zaman aynı. İkram ettikleri ezme salataları da ayrı bir güzel. Lezzetli bir döner yemek isteyenlere tavsiye ederim.

Mert Ali Kilicsoy
Mert Ali Kilicsoy bir yıl önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.