Arnavutköy
2 defa şubesinde defalarca eve sipariş verdim aşırı lezzetli aşırı güzel Hatay usulü soslu döner denildiğinde aklıma gelen ilk yer pişman olmazsınız lezizzzz
Trendyol üzerinde domates turşu patates kızartması soğan yazan Seçenekler arasından seçim yaptık ama sağ olsunlar hiçbiri yok madem koymayacaksınız neden seçenek sunuyorsunuz
Trendyol üzerinden verdiğim sipariş elime ulaşmadı 2 saat olmasına rağmen ve teslim edildi görünüyor bu nasıl bir işletmedir bu nasıl bir hizmettir iftardan önce sipariş verdim yatsı ezanına hala gelmedi böyle bir hizmet verecekseniz bir işletme açmayın kardeşim
Döner kesimleri çok büyük ayrıca kıkırdak ve deri de çıktı. işletme yeni açıldığı zamanlarda çok daha iyiydi ama gün geçtikçe maalesef kötüleşmiş.
2 kere sipariş ettim 2 sindede çiğ tavuk geldi full ekmek geç geldi zaten asla birdaha almam aldırmam. Döneri kesen ustanin ellerine sağlık kuşbaşı gibi kesmiş asla almayın
Trendyol üzerinde 3 tane dürüm siperişi verdim tadı ve kalitesi malesef çok düşük Boll soslu yapmışlar dönerin tadı gelmiyor
Maalesef son derece rahatsız edici bir deneyim yaşadım. Sipariş ettiğim dönerin içinden kıl çıktı. Bu durum hijyen konusunda ciddi bir problem olduğunu açıkça gösteriyor. Gıda sektöründe bu tür bir hata asla kabul edilemez. İnsan sağlığını bu kadar hiçe sayan bir işletmeden bir daha kesinlikle alışveriş yapmam. Kontrollerin yapılmadığı, mutfak hijyenine önem verilmediği çok net. Yetkililerin bu işletmeyi denetlemesi gerektiğini düşünüyorum. Kimse parasını verip böyle bir şey yaşamak zorunda değil. Kesinlikle önermiyorum.
Суховато
Bazuka doner aldik kasarli Tamamen ekmek yedik bazuka adi altinda. Yesillik yok doneri con az. Bu fiyati hak etmez. Lezzeti fena degil ama pahali ve icerigi bos.
Walked down the street. Saw this place. Was attractes by something about it. I had a feeling I would not be disappointed. I wasn’t. It is excellent food, excellent portion (couldn’t finish it and had to take away in my handy Famous Amos zip bag), excellent price and excellent service. Old world charm. Street side. My first meal in Istanbul and I loved it!!! Highly recommended. It was only 170 Lira and it would feed 3 people easily.
Lezzet olarak çok güzel beğenerek düzenli olarak ailecek yiyoruz tavsiye ederim
Hem döneri hemde hizmeti çok iyiydi Arnavutköy e gelsem tekrar uğrayacağım bir yer ailecek de gidilecek güzel bir yer
Bon doner au poulet, ils travaillent en famille, très serviable et gentil, je recommande!
Ortalama bi lezzet herhangi bir dönercide de aynısını yiyebilirsiniz tek artı yanı ezme ve çiğ köfte var fakat onlar da çok güzel değil içerisi hep duman 2. kere gideceğimi sanmam
Arnavutköy'de birçok işletmeden döner yedim. Fakat hiçbiri bu mekanın döneri kadar lezzetli değildi. Birçok kez evime sipariş verdim. Bu seferde mekanda yeme fırsatım oldu. Lezzet her zaman aynı. İkram ettikleri ezme salataları da ayrı bir güzel. Lezzetli bir döner yemek isteyenlere tavsiye ederim.
| (0212) 830 70 12 |
| www.donercimehmetusta.com |
| Dönerci |
| 4.4 / (31 yorum) |