Siverek
50 TL ye yarım döner aldım taze temiz ve efsaneydi ellerinize sağlık
Lavaş leş gibi kokuyordu.Ürün fiyatı uygun çünkü malzeme az
Yıldız eklemek zorunda kaldığım için ekledim dönerleri süper yemek isteyen bidaha yiyemiyor
Bence döneri bı çok yerden daha iyi
Siirt istikametine giderken rastgele girmiştik gerçekten esnaflar ilk başta ayran ikram Etiler bize kalabalıktık 15,20 adate kadar paket yaptık hepsinin içi dolu doluydu ve lavaşı gerçekten mükemmel normalde hiç bir dönercinin mekanına gidipte böyle yorum yapmam ama gerçekten hak ediyor burası bol kazançlar
Hiç beğenmedim ince kuru ayranıda bozuk ekşi
Pahalı ve malzemesi az
Bol malzemeli tavuk dürümü 80 lira. Tavsiye ederim.
An itibariyle sivereğin en iyi tavuk döneri diyebilirim