Adapazarı
Döner soğuktu beğenmedim lavaş aşırı kuruydu içine ketçap mayonez doldurmuştu et yoktu içinde gidilmez
Jumbo dürüm siparis ettim ama bir karış boyutunda dürüm geldi üstelik içindeki et et degil bildiginiz yağ hakkımı helal etmiyorum sizin gibi işletmeye
Maalesef hayatımda ilk defa bir işletme için puanlama ve yorum yapma ihtiyacı hissettim. Gerek işletmede gerek de bulunduğum yerlere sipariş vermek suretiyle çok kez bu mekanı tercih etmiş bulundum. Özellikle paket siparişlerinde nakit ödeme alabilmek için gösterdiğiniz gayret her şeyin önüne geçiyor. Israrla ve altını çizerek belirtmemize rağmen neredeyse paket siparişlerimizin yarısında kuryeleriniz pos cihazı olmadan teslimata gelip, yalnizca nakit kabul edebileceğini belirtiyor. Kimi zaman yanlışlıklar olabilir, bunlar da tolere edilebilir fakat bu konuda iyi niyetli olduğunuzu düşünmüyorum.
Hatay usulü et döner dürüm aldım. Dönerin sonuna doğru saç çıktı dürümün içinde firmanın çalışanlarına gidip durumu izah etmeye kalktığımda özür dileriz demek yerine "çıka çıka sonunda mı çıktı" dediler. Bu kadar mesnetsiz ve ima ettikleri şey çok ayıp gerekirse kameralardan da bakılabilir.
Zurna sipariş ettim sos patlamış ellerim yapış yapış oldu el yıkama yeri yok
Hayatımda yedlgim en iyi et döner di diyebilirim
Dönerlerdi aşırı leziz burdan başka bir yerde yemek yiyemiyorum çalışanlar güleryüzlü ve yemekleri çok hijyenik mutlaka yemenizi öneririm
Üst kata çiktik 30 dakkadan fazla bekledik oturcaklar çok pisti arkamizda 2 tane ayakabi vardı masalarda tozluydu bı yarım dönere 80 TL verdik
| (0264) 281 09 02 |
| Dönerci |
| 3.2 / (62 yorum) |