Dönerci Kenan Usta Meram

Dönerci Kenan Usta Meram

Meram

Yorumlar
Arda Yağcı
Arda Yağcı 4 gün önce

Hahahahah

Zeynep Akbulut
Zeynep Akbulut 5 gün önce

Neredeyse 3 yildir sadece bu dönerci ye geliyorum donerin kezzeti inanılmaz derecede butun cevremdeki arkadaslarimi buraya giterdim her gittigimde samimi sicak bir ortam var herkes cok ilgili zafere gelecekseniz ve döner yiyecekseniz gözünüz kapali buraya gelin diyecegim bu kadar

Burcu Molla
Burcu Molla bir hafta önce

Dönerine bayılıyoruz tiryakisiyiz... Yıllardır en sevdiğimiz dönercimiz, arkadaşlık köprümuz.İftar için mükemmel mekandi????

irem
irem bir ay önce

Kenan abimin ellerine sağlık hersey çok leziz olmuş ellerine saglık ????

Meryem Özoğlan
Meryem Özoğlan bir ay önce

Güler yüz hizmet ve lezzet harikaydı tavsiye ediyorum

Fieodlsl
Fieodlsl bir ay önce

가게가 바쁘고 사장님이 열정적으로 일하시길래 인기 많은거 같아서 들어가봤습니다. 외국인으로서 튀르키예 음식에 아직 적응을 못해서 맛은 평가하지 않겠습니다. 다 먹고 나오니 맛있었는지, 어느 나라에서 왔는지 관심가져주셔서 친절한 미소가 마음 속에 남습니다. 감사합니다.

İlayda hazal Özden
İlayda hazal Özden bir ay önce

Kenan abim çok güler yüzlüdür. Dershaneye giderken her gün oradaydık arkadaşlarla hâlâ dışarı çıkıp bişey yiyeceksem oraya gelirim. Ellerine sağlık abim her şey on numara

Tuba Tasmacı
Tuba Tasmacı 2 ay önce

Konya Dersaneler Sokağının vazgeçilmez Dönercisi Kenan Usta Yıllardır lezzeti hiç değişmedi. Bir kere deneyen müdavimi olur Şimdidrn Afiyet olsun. Eline Emeğine Sağlıl Kenan Usta ????

Saroxs
Saroxs 2 ay önce

Ekmeği çıtır, döneri ve mezeleri çok lezzetliydi.

Eren Sevinç
Eren Sevinç 2 ay önce

Çok güzel her zaman gelirim

HACI SALİH AVCI
HACI SALİH AVCI 2 ay önce

Müthiş bir lezzet,hizmetleri mükemmel gelmenizi tavsiye ederim

Bedirhan Özdemir
Bedirhan Özdemir 2 ay önce

Temiz mekan güzel lezzetli döner herkesin gelmesini tavsiye ederim

Kerem can Şahin
Kerem can Şahin 2 ay önce

Bi daha gitmeyi asla düşünmediğim bi yer

Berat Tabak
Berat Tabak 2 ay önce

31:12;2025 tarihinde gittim öğlen saatleriydi içeriye oturduk başka müşterilerde geldi oturduğumuz masa pisti bizden sonra gelen müşteriler yemeklerini yerken biz halen yemek bekledik 25 dk sonra yemek geldi hatay usulü sos marul turşu dan ibaretti hatay çorbası denilebilir hatta patates kızarmatsı sos tabağında geldi o kadar azdı görselde çok gösterilmiş ama gelen çok azdı bidaha gitmeyi burakın önünden geçmek istemiyorum

Hayri Özcan
Hayri Özcan 3 ay önce

Baya iyi yer tek sıkıntı kasiyer yanlış post cihazından çekti onun harici güzel

emine dündar
emine dündar 4 ay önce

Rasgele uğramıştım ama oldukça hızlı ve çok lezzetliydi

Buse İlçeli
Buse İlçeli 4 ay önce

Müşteri memnuniyeti güzel fakat ben hatay usulü döner yedim beğenmedim sosundan ve etinden dolayı ve fiyatları gereksiz pahalı buldum bir porsiyon patates söyledim görselde büyük durmasına rağmen çok küçük geldi yine de belki diğer ürünlere şans verilebilir fakat ben tektar tercih edeceğimi sanmıyorum.

Ümmühan Gündem
Ümmühan Gündem 4 ay önce

Arkadaşlar öncelikle çok misafir perverler ama hatay dürümleri hiç güzel değil çok fazla soslu ve Cook kötü kokuyor diger yemeklerini yemedim ama hatay dürüm çok kötüydü tavsiye etmiyorumm

Hilalofcx
Hilalofcx 5 ay önce
Zümra Sadış
Zümra Sadış 5 ay önce

Gerçekten dönerin lezzeti ortamın sıcaklığı ve çalışanların bu denli ilgili ve sempatik olmasıyla sık sık gittiğimiz esnaflardan şiddetle tavsiye ediyorum ilk fırsatta deneyimlemeniz gereken bir lezzet

İletişim Bilgileri
0507 984 55 60
Dönerci
4.6 / (122 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.