Dönerci Celal Usta Çağlayan

Dönerci Celal Usta Çağlayan

Kağıthane

Yorumlar
ONUR AKDAĞ
ONUR AKDAĞ 2 gün önce
kemal karci
kemal karci 6 gün önce

Döneri güzel , çorbası güzel . Ama iskenderden büyük beklentiniz olmasın , anladıgım kadarıyla hazırladıktan sonra fırına sokuyolar tabağı , ekmekler yumuşamış yağı çekmiş vaziyette buhar üstünde geliyo anormal bi sıcak yiyor sonra da lezzet kalmıyo maalesef . Dediğim gibi döneri güzel , mekan biraz eskimiş biraz dekorasyon lazım . Hizmet hızlı . Bol kazançlar .

My travel Notes
My travel Notes bir hafta önce

Dönerin tadı gerçekten çok iyiydi. Tüm çalışanlar çok nazik ve güler yüzlülerdi. Hizmet hızlıydı. Servisle ilgilenen tüm çalışanlara teşekkürler, özellikle de garson Mehmet Bey'e.

Ahmet İSKİPCİ
Ahmet İSKİPCİ 2 hafta önce

Niyetim kesinlikle pozitif eleştiri yapmak. Kapanış saati 22:00 yazıp 20:45 da döner bitti demek biz süreci sağlıklı yönetemiyoruz manası taşır. Hadi çorbayla idare edelim. Aza taman etmeyen çoğu bulamaz diyelim, fakat çorbada yokmuş. Üzdü. Umarım tekrar yaşamayız diyelim. Geç kalmış olalım. Gün yoğun geçmiş olsun.

Kamil Sol
Kamil Sol 3 hafta önce

Neredeyse 400 TL fındık kadar dönere aldılar kapatıyoruz diye 21:30 da oturduktan 3 dakika sonra boşalmamış tabakları çekmeye çalıştılar ve en kötüsü ertesi gün ateşler içinde kusma ishal vesayre… haram olsun size bende aldığınız para..

Ahmet Bulent Zorlu
Ahmet Bulent Zorlu 3 hafta önce
Arife Kurt
Arife Kurt 4 hafta önce
Şükrü Olcay
Şükrü Olcay 4 hafta önce
alev ince
alev ince bir ay önce
umut demir
umut demir bir ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.