Dönerci Celal Usta - Tuzla Şubesi

Dönerci Celal Usta - Tuzla Şubesi

Tuzla

Yorumlar
Kutlu TEK
Kutlu TEK 2 gün önce

Tuzla'da döner yemek için güzel bir mekan.Mercimek çorbasının kıvamı iyiydi.Döner sade veya pilavlı olarak talep edilebiliyor.Yanına salata, kızarmış patates ve turşu ile servis ediliyor.Döner üzerine ekstra tereyağı istemeyi unutmayınız. Künefeyi kendi basıyorlarmış lezzetliydi.Otopark sorunu yok. Tekrar gelinebilir.

Meltem Sözer
Meltem Sözer 5 gün önce

Yıllardır gittiğimiz yer son 3 defa gittiğimiz de artık yeter bu hizmet eski hizmet değil dedirtti. Beklediğim lezzet maalesef artık Celal usta değil.

Elif KÖK
Elif KÖK bir hafta önce

Ortalama fiyatlar lezzetli ürünler teşekkür ederız

Ensar Yuksel
Ensar Yuksel bir hafta önce
Şenol Tuncer
Şenol Tuncer bir hafta önce

Mükemmel lezzet. Uzunzamandır bu kadar lezzetli döner yememiştim. Çok iyi geldi. Fiyatlar bir tık daha düşük olabilirse daha da güzel olur.

Ziyshow
Ziyshow bir hafta önce

Lavaş üstü porsiyon döner söyledik. Porsiyon dönerde sadece döner ve lavaş vardı. Pilav ayrı satılıyor fakat pilav da ücretsiz olsa daha iyi olurdu. Fiyatlar ortalamanın üstü. Porsiyon olarak alınca yanında patates, turşu ve salata ikram ediyorlar. Çay ikramdı. Personel beyfendi oldukça güler yüzlüydü.

uğur aydın
uğur aydın 2 hafta önce
Muhammed Çoğal
Muhammed Çoğal 3 hafta önce

Ambiyans çok kötüydü , özellikle pilav üstü dönerin porsiyonu çok küçük ,emekçilere saygı duyuyorum yorulmuş olabilirler ama 2 kişi 1550₺ hesap ödedim bunun karşılığında güler yüz olmasa bile şu gün bitsinde gidelim havasında olmasalardı keşke , içeride hoşlanmadığımız koku vardı , kısacası kalite diye girdik ama beklenenin çok altındaydı

Menekşe EVREN
Menekşe EVREN 3 hafta önce

Genelde uzak mesafeye götürmek için büyük siparişler verdiğim bir mekan. 3 senedir gideriz ve hizmet - kalite aynıdır. Her ziyaretimde, siparişi beklerken, ilgi alaka çok güzel, buradan da teşekkür etmek isterim. Söylediğim gibi uzak mesafeye götürmek için sipariş veriyorum; yani dönerlerinin tadı gerçekten şahane. Bunu yanında turşuları da çok güzel.

Senem Sibel Güner
Senem Sibel Güner 4 hafta önce

Yavaş, yanlış sipariş

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.