Maltepe
The İskender kebap was wonderful, one of the best and very authentic. I will definitely eat here again. the 2 desserts we tried were not tasty. But I do not mind as my focus was the kebap. Awesome service, real gentleman waiting staff.
Eskiden beri çok memnunduk, ancak hafta sonu eve paket geldiğinde porsiyon hala iyi olmasına rağmen soğuk ve eskisi kadar iyi gelmedi.. Belki de orada yemek daha doğru..
Getirdikleri yemeğin tadını geçtim çalışanların 7 sinden tut 70 indeki adamda bile müşterilere saygı yok, halen bu işletme nasıl ayakta duruyor anlamadım.
Neden fiyatlar bu kadar yüksek çok lezzetli diye düşünüyorsunuz fakat değil ikram patatesi etinden daha lezzetli diyebilirim
Vasat
1 tombik 400 tl 1 dürüm 460 çok pahalı saçmalık
| (0216) 371 36 36 |
| www.donercicelalusta.com/maltepe-subesi |
| Dönerci |
| 3.9 / (675 yorum) |