Emirgazi
Hatay çok güzeldi fakat biraz geç geldi masada peçete yoktu onun dışında pek biley göremedim ellerinize sağlık
Hatay usulü döneri çok lezzetliydi adanalı biri olark söylüyorum bu döner konyada başka yok
Her gün daha da kaliteyi yükseltiyorlar ustanin ellerine sağlık, personelde güler yuzluydu.
Bayat ekmek arası kuru döner. Ustamız yeni lezzetler deniyor maşallah... Eline s... ustam...
Son zamanlarda yediğim en kötü dönerdi. Döner kesilip beklemiş ve sertleşmiş. Bi an patates yiyorum sanıp kontrol ettim. Lavaş yerken dağıldı. Bir çok kez yediğim, bir daha yemeyeceğim bir mekan.
Gerçekten inanılmaz bir lezzet hizmetide 10numara ama Mehmet ustayı özledik
Mükemmel tat vazgeçilmez lezzet tavsiye ederim
Kesinlikle uğrayın.
| Dönerci |
| 4.3 / (15 yorum) |