Arsuz
Eti mükemmel. Herkese tavsiye ederim. Babam normalde her yerden yemez. Burayı gerçekten de ailecek beğendik
Donerin icine koyulan tavuk pismemis. Durumun ekmegini cignemek icin kurt disleri lazim. Donerin icine patateste koymuyorlar. Koyulan domates bembeyaz. Az sos dedik sosu saril saril akiyor. Mayinez sarimsaksiz. Mideye yumruk gibi oturdu. Daha da gitmem onermem. Ha bir de pos cihazi yok. Daha dogrusu bir tane var servisciye vermislerse dukkanda bulunmuyor. Sifir lezzet
Aşırı hızlı servis var. Dönerin tadı mükemmel ötesi. Hele dışarıda açık havada efso oluyor.
Güzel ama fiyatlar çok uçuk
Bodrum sirin donerden alisik oldugum baharitli et doneri ali ustada buldum. Mekan oldukca salas baska bir beklentim zaten yoktu. Ama donere gelince lavasin az ve kizartilmis olmasi, domates, sos ve baharatli et doner gercekten cok guzeldi. Tekrar gelirim
Kuşbaşı istedim, lastik gibi et getirdiler. “Büyükbaş eti” dediler, kıymayla değiştirdiler ama kıymaya benzemiyordu bile. Yetmedi, bir de sorguya çeker gibi “nerelisin” diye sordular. Kasap mı burası, devlet dairesi mi belli değil. Bir daha yolumdan bile geçmem, tavsiye edenin de aklına şaşarım.
| (0326) 643 28 33 |
| Dönerci |
| 3.6 / (576 yorum) |