Maltepe
Eşim ve oğlumla iskender yedik. O gece oğlum yatağında istifra etti ve eşimle benim midelerimiz bozuldu. Polise şikayet etmelik bir yer.
Sadece fiyatlar bana biraz pahalı geldi. Garson arkadaşlar çok ilgililer ???? mekan ve lezzetler çok güzeldi.
Döneri gerçekten çok yumuşak ve lezzetli personeller gayet ilgiliydi. Öğlen saatlerinde geldik yoğunluk yoktu. Teşekkürler
İstanbul şartlarında kötü değil,ancak bu şehirde dönerden döner tadı alabildiğin yer yok maalesef
Lezzetli döner hızlı servis
Fiyat olarak bir tık daha uygun olsa daha iyi olur, lezzeti gerçekten güzeldi. Çalışanlar ilgiliydi. Konumu iyi fakat otopark olmadığı için araç parkı zor olabiliyor.
Döneri yağlı sevenler için iyi bir seçenek, fakat bana ağır geldi. Sevdiklerimin hoşlanması sebebiyle defalarca geldiğim bir yer. Son zamanlarda her gittiğimde vale asla yerinde değil. Vale hizmetini göz önüne alarak gidecekseniz gitmeyin derim. 3 tur atmama rağmen asla sizi karşılamıyorlar ve yeterli hizmet sunmuyorlar. Hizmet bütünüyle iyi olmalı diye düşünüyorum.
Yıllardır aynı lezzette ailecek sevdiğimiz bir dönerci. Puanı porsiyonların küçülmesinden kırıyorum
Çok beklersiniz organizasyon kötü
| 444 1 254 |
| www.aliusta.com.tr |
| Dönerci |
| 4.2 / (12 yorum) |