DÖNERCİ

DÖNERCİ

Merkez

Yorumlar
Hakan Eren Can
Hakan Eren Can bir hafta önce

Yıllardır severek geldiğim problemsiz bir yer.

Ersan U
Ersan U bir ay önce
Mehmet TOSUN
Mehmet TOSUN bir ay önce
Ayşenur Kaptan
Ayşenur Kaptan 2 ay önce

Bartında olduğum zamanlarda uğrmaya çalıştığım bi lezzet. Yan lezzetleri de çok güzel döneri de aynı şekilde. Denemelisiniz

Yakup Saymaz
Yakup Saymaz 2 ay önce

Samimi, lezzetli, makul fiyatlı.

Cagri Zaman
Cagri Zaman 2 ay önce

Severek geldiğimiz yer

ufuk genç
ufuk genç 2 ay önce

Dönerin marinasyonu ve pişme şekli çok güzel . Ortalamanın gayet üzerinde bir döner . Kaliteli dönerin Kömürde pişmesi farklı oluyor

Ahmet Çobanoğlu
Ahmet Çobanoğlu 3 ay önce

Mekân tasarımıyla personelin ilgisi ve üslubuyla, sunumuyla lezzetiyle on numara işletme, yolu Bartın'a düşen tereddütsüz kuyruk olsa bile beklesin yesin. Alışılmış döner tadı ama şov yok, abuk kelime cambazlığı yok, temiz bir aile restoranı ????????????????

Sp
Sp 3 ay önce

Döneri güzel odun ateşin de pişmesine rağmen farklı bir tat beklerdim . Fiiyatı bir tık pahalı .Döner de ufaktan et kokusu var sevmeyen olabilir ona göre gelin. Tavsiye ederim

Arzu Kirvas
Arzu Kirvas 3 ay önce

Gerçek lezzet, sicacik karşılama, ve beni en çok etkileyen şeyler √Patates kızartması patates dondurulmuş değil, √Mezeler hazır değil kendileri yapıyor √Turşu fermente kendileri yapıyor √Et yıllardır aynı lezzete değişmedi √Evetttt ekmeği de kendileri yapıyor Kısacası Doğal içeriğe en yakın ve lezzetli

Muharrem Bayoglu
Muharrem Bayoglu 3 ay önce

Döner harika Çorba harika Yemek sonrası sütlaç çok güzel Personel ilgili Mekan temiz ve güzel Tavsiye ederim

HAKAN KARADENİZ
HAKAN KARADENİZ 3 ay önce

Kesinlikle tavsiye etmiyorum saçmapan dönerci daha iyileri var bu Bartın'da sokak satıcıları daha iyi hizmet sıfır kapıda gereksiz gerekssiz bekletme insanları sıraya alan arkadaş torpilci beş para etmez

Eylül İner
Eylül İner 3 ay önce

Abi bol koydu çok güzeldi 5 puanı hak ediyor

Ege Uflu
Ege Uflu 3 ay önce
Aycan Cecen
Aycan Cecen 4 ay önce
Kasım Yiğit
Kasım Yiğit 4 ay önce

Bartın'daki bence en güzel restoran. Her bartina gelmemde muhakkak uğruyorum.

Ezgy
Ezgy 4 ay önce

Çok tatlı çalışanları olan şirin bir işletme. Yemekleri de lezzetli ancak eti kokulu geldi. Ette yağ ve ağır tat sevmeyenlere fazla gelebilir. Yine de güzeldi.

Tuğçe
Tuğçe 4 ay önce

Bartın'da yiyebileceğiniz en iyi et döner olduğunu düşünüyorum. Patates kızartması,turşu,domates,soğan ve meze ikramları bulunuyor. Küçük bir yer ama atmosfer olarakta iyi olduğunu düşünüyorum. Yemekler hızlı geldi. 2 tane 100 gr döner porsiyon ve 2 ayran:800tl

Mehmet Kaan SARIOĞLU
Mehmet Kaan SARIOĞLU 4 ay önce

Döner harika çalışanlar güler yüzlü tuvaletler acayip temiz

Arda Yıldırım
Arda Yıldırım 4 ay önce

Çok nezih kaliteli bir mekan

İletişim Bilgileri
(0378) 210 00 09
Dönerci
4.5 / (449 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.